بازدید بیش از ۲۸۷ هزار نفر از جاذبه‌های گردشگری همدان

به گزارش غرب ایران ؛ مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان همدان گفت: از ۲۸ اسفندماه سال گذشته تا سوم فروردین ماه امسال ۲۸۷ هزار و ۱۷۸ نفر ازجاذبه‌های تاریخی و گردشگری همدان بازدید کردند.

علی مالمیر اظهار کرد: از ۲۸ اسفندماه سال گذشته تا سوم فروردین ماه امسال ۲۸۷ هزار و ۱۷۸ نفر از جاذبه‌های تاریخی و گردشگری همدان بازدید کرده‌اند.

وی افزود: ۸۵ هزار و ۵۵۰ هزار نفر نیز در مراکز اقامتی شامل هتل‌ها، میهمان‌پذیرها، مراکز اقامتی آموزش و پرورش، خانه‌های بوم گردی و خانه‌مسافرهای قانونی اسکان داده شده‌اند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان همدان با بیان اینکه ۶۰ خانه‌مسافر قانونی در استان وجود دارد، تصریح کرد: روز گذشته ۲۱ هزار و ۳۰۵ مسافر در استان همدان اقامت گرفته‌اند و ۱۱۵ هزار و ۸۶۳ نفر نیز از مراکز دیدنی همدان بازدید داشته‌اند.

مالمیر با تاکید بر اینکه شرایط برای میزبانی از مسافران در استان همدان مهیا شده است، عنوان کرد: استقبال مسافران از مراکز دیدنی همدان مناسب است و بازدیدهای صورت گرفته از مراکز تاریخی و گردشگری همدان گواه این واقعیت است.

وی خاطرنشان کرد: بیشترین بازدید در بین جاذبه‌های مختلف استان همدان مربوط به آرامگاه بوعلی است که در سال‌های قبل نیز از پر بازدیدها بود.

انتهای پیام/خ

درباره‌ی خبرنگار2

همچنین ببینید

معرفی ظرفیت‌های صادراتی همدان برای افزایش تعاملات تجاری غرب

غرب ایران - معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار همدان با بیان اینکه معرفی ظرفیت‌های صادراتی همدان نقطه عطفی برای افزایش تعاملات تجاری غرب کشور است، گفت: با تمام توان در اکسپو ۲۰۲۴ شرکت خواهیم کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *