بازگشایی همه مدارس استان همدان در ۱۴ فروردین ماه

به گزارش غرب ایران مدیرکل آموزش و پرورش همدان گفت: مدارس برای بازگشت به شرایط عادی و حضوری دانش آموزان آماده است.

محمود نقوی گفت: بنا به تصمیم ستاد ملی مدیریت و مبارزه با بیماری کرونا از روز یکشنبه ۱۴ فروردین ماه مدارس با پذیرش دانش آموزان و اجرای برنامه درسی روند تعلیم و تربیت را ادامه خواهند داد.

او گفت: با توجه به تمهیدات اندیشیده شده و با تکیه بر دانش و تجارب به دست آمده در مدت دو سال و همکاری همه دستگاه‌ها و سازمان‌ها، شرایط حضور ایمن دانش آموزان را در مدرسه فراهم خواهیم آورد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان گفت: تمامی صاحب نظران تعلیم و تربیت بر این عقیده موافق هستند که هیچ شیوه‌ای جای آموزش حضوری در مدارس را نخواهد گرفت.

نقوی در مورد تشکیل کمیته فوریت‌ها در ادارات، گفت: این کمیته‌ها باید به نحوی تشکیل و تنظیم شوند که با رصد و بررسی مشکلات موجود، از فراهم بودن همه شرایط جهت حضور دانش آموزان در کلاس، اطمینان حاصل شود.

او گفت: مدیران باید در این زمینه با اعتماد سازی و اقناع سازی دانش آموزان و اولیا، این پیام را به گونه‌ای انتقال دهند تا زمینه‌های حضور حداکثری دانش آموزان فراهم شود.

مدیرکل آموزش و پرورش همدان گفت: مدیران ادارات لازم است بازگشایی مدارس را در اولویت نخست کار‌های خود قرار دهند و با برنامه ریزی دقیق، حل مشکلات ایاب و ذهاب و سرویس مدارس و اطمینان خاطر از رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی، نسبت به بازگشایی مدارس در روز ۱۴ فروردین اقدام کنند.

 

انتهای پیام/م م

درباره‌ی خبرنگار1

همچنین ببینید

۱۶۴ هزار‌ نفر متقاضی دریافت مسکن “قانون جوانی جمعیت”تایید شدند

غرب ایران - دبیر جوانی جمعیت در وزارت راه و شهر‌سازی گفت: با ابلاغ قانون جوانی جمعیت برای دریافت مسکن از اواخر مهرماه سال ۱۴۰۰ و اجرای پیش‌نیاز‌های آن تاکنون، ۱۶۴ هزار‌ نفر مشمول قانون ماده ۴ تایید نهایی شدند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *