پروازهای فرودگاه همدان پس از ۲ سال وقفه برقرار شد

به گزارش غرب ایران، علیرضا قاسمی‌فرزاد در آیین برقراری مجدد پروازهای فرودگاه شهدای همدان، اظهار داشت: از دو سال گذشته فرودگاه همدان بخاطر شرایط کرونا تعطیل بوده اما اکنون با پیگیری‌های لازم از طریق سازمان هواپیمایی کشور و وزارت راه، دوباره پروازها برقرار شد.

وی با بیان اینکه در گام نخست دو پرواز برای فرودگاه همدان مقرر شده، تصریح کرد: پرواز همدان به مشهد و همدان به کیش در برنامه‌های فرودگاه همدان قرار گرفته است‌

استاندار همدان با اشاره به اینکه اولین پرواز این فرودگاه به سمت مشهد مقدس است، گفت: از این پس در روزهای سه شنبه و جمعه پرواز همدان به مشهد و در روزهای یکشنبه و چهارشنبه هر هفته هم پرواز همدان به کیش انجام می‌شود‌.

قاسمی‌فرزاد با تاکید بر اینکه این پروازها برنامه ای است، اظهار داشت: قبلا چارتری و موردی بود اما اکنون با حمایت سازمان هواپیمایی کشوری به صورت پرواز برنامه‌ای خواهد بود.

وی با بیان اینکه ادامه کار و استمرار پروازهای همدان وابسته به استقبال مردم همدان است، گفت: اگر حمایت‌های مردمی باشد پرواز عتبات و در موسم حج هم سفر به مکه را پیگیری می کنیم.

استاندار همدان با تاکید بر اینکه سفر با هواپیما سفری راحت و سریع است، افزود: از مردم تقاضا داریم به رونق فرودگاه همدان کمک کنند.

قاسمی‌فرزاد با اشاره به اینکه امروز اولین پرواز مشهد به همدان انجام شد، گفت: در این سفر مسافر و گردشگرانی از کشور عراق به همدان آمدند.

وی درباره قیمت بلیت هواپیما هم اظهار داشت: نرخ بلیت‌ها مصوب سازمان هواپیمایی است و در همه ایام یکسان است.

استاندار همدان افزود: وقتی پرواز چارتری باشد قیمت کمتر است اما در دوران‌پیک گران می‌شود ولی پرواز برنامه‌ای تابع نرخ مصوب است.

 

انتهای پیام/م م

درباره‌ی خبرنگار1

همچنین ببینید

دیدار تیم ملی والیبال دانش‌آموزی ایران با رهبر انقلاب

غرب ایران - تیم ملی والیبال دانش‌آموزی ایران که به تازگی قهرمان رقابت‌های ‌والیبال دانش‌آموزان جهان در صربستان شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *