چهار نفر دیگر در استان همدان فوت شدند/شناسایی ۱۴۵ بیمار جدید مبتلا به کرونا

به گزارش پایگاه خبری غرب ایران ؛ دکتر محمد طاهری گفت: با شناسایی ۱۴۵ بیمار جدید مبتلا به کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته در استان، مجموع بیماران بستری مثبت به ۳۱ هزار و ۹۰۳ و بیماران سرپایی مثبت به ۱۰۸ هزار و ۷۲۹ نفر رسید.

با مرگ چهار بیمار دیگر در ۲۴ ساعت گذشته، آمار متوفیان کرونا در استان همدان از ابتدای شیوع این ویروس تاکنون به سه هزار و ۱۹۲ نفر رسیده است.

او گفت: تعداد مراجعان سرپایی به اورژانس بیمارستان‌های این استان با علائم تنفسی مشکوک به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته چهارهزار و ۲۷۳ مورد بود که از این تعداد ۱۴۵ بیمار جدید شناسایی شدند که ۱۰۹ نفر از آن‌ها سرپایی مداوا و ۳۶ نفر بستری شدند.

به گفته سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان همچنین ۲۳ بیمار مبتلا به کرونا در بخش آی. سی. یو مراکز درمانی استان بستری شدند و اکنون مجموع بیماران بستری مشکوک و قطعی در بیمارستان‌های استان همدان به ۴۹۷ نفر رسیده است.

طاهری گفت: شمار بیماران کرونایی بستری (از ابتدای همه گیری ویروس کرونا تاکنون) در بیمارستان‌های اسدآباد یک هزار و ۷۲۰، بهار یک هزار و ۵۸۸، تویسرکان یک هزار و ۶۳۲، رزن یک هزار و ۲۷۹، درگزین ۴۲۷، فامنین ۴۲۷ و کبودرآهنگ یک هزار و ۵۹۰ نفر است.

او گفت: همچنین تاکنون پنج هزار و ۹۴۸ نفر در ملایر، چهار هزار و ۲۲۶ نفر در نهاوند و ۱۲ هزار و ۳۶۵ نفر نیز در شهرستان همدان به ویروس کرونا مبتلا و بستری شده اند.

براساس اخرین اعلام وزارت بهداشت از وضعیت رنگ بندی کرونایی ۱۰ شهرستان استان همدان، «همدان، اسدآباد، درگزین و رزن» در وضعیت قرمز، «کبودراهنگ، ملایر و تویسرکان» در وضعیت نارنجی و شهرستان‌های «نهاوند، فامنین و بهار» نیز در وضعیت زرد قرار دارند.

انتهای پیام/خ

درباره‌ی خبرنگار2

همچنین ببینید

۱۶۴ هزار‌ نفر متقاضی دریافت مسکن “قانون جوانی جمعیت”تایید شدند

غرب ایران - دبیر جوانی جمعیت در وزارت راه و شهر‌سازی گفت: با ابلاغ قانون جوانی جمعیت برای دریافت مسکن از اواخر مهرماه سال ۱۴۰۰ و اجرای پیش‌نیاز‌های آن تاکنون، ۱۶۴ هزار‌ نفر مشمول قانون ماده ۴ تایید نهایی شدند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *