واکسیناسیون کرونا برای گروه سنی ۹ تا ۱۲ سال

به گزارش پایگاه خبری غرب ایران ؛  علیرضا رستمی کیا گفت: واکسیناسیون گروه سنی ۹ تا ۱۲ سال در ۳۶ مرکز خدمات جامع سلامت شهری و روستایی و چهار پایگاه تجمیعی واکسیناسیون شامل تالار قرآن، سالن ورزشی سردار شهید سلیمانی، یادمان عین القضات و مرکز بهورزی واقع در چهار راه خواجه رشید همدان انجام می‌شود.

او افزود: افرادی که برای واکسیناسیون به مراکز یاد شده مراجعه می‌کنند باید ۹ سال تمام باشند.

رئیس مرکز بهداشت شهرستان همدان گفت: تاکنون دستورالعملی برای واکسیناسیون کرونا برای افراد زیر سن ۹ سال ابلاغ نشده است و در صورت اعلام این موضوع، مرکز بهداشت همدان از آمادگی کامل برای واکسیناسیون برخوردار است.

علیرضا رستمی کیا افزود: هم اکنون واکسن‌های مجاز برای گروه سنی ۹ تا ۱۲ سال «سینوفارم» و «پاستوکووک» بوده و این نوع واکسن‌ها به این گروه سنی تزریق می‌شود.

تاکنون ۲ میلیون و ۸۳۰ هزار دُز واکسن کرونا در استان همدان تزریق شده است که ۹۲ درصد از جمعیت بالای ۱۲ سال این استان دُز اول، ۸۰/۱ درصد از جمعیت هدف این استان نوبت دوم و ۲۴/۱ درصد نیز نوبت سومِ واکسن کرونا را دریافت کرده اند.

انتهای پیام/ف

درباره‌ی خبرنگار3

همچنین ببینید

افزایش ۶۰ درصدی تولید نفت در دولت سیزدهم

غرب ایران - وزیر نفت با اعلام اینکه در دولت سیزدهم نه تنها معطل قدرت‌های بزرگ نشدیم، بلکه بر توان داخلی تکیه کردیم، گفت: در این دولت ۶۰ درصد به تولید نفت، ۵۴ میلیون متر مکعب به تولید گاز، بیش از ۲۲۰هزار بشکه به ظرفیت پالایشی و۱۰ میلیون تن به تولید محصولات پتروشیمی افزوده شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *