حمایت از سرمایه‌گذاران تولید مولدهای برق کوچک

به گزارش پایگاه خبری غرب ایران ، “علیرضا قاسمی فرزاد” در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان اظهار داشت: در استان همدان با کسری برق ناشی از خشکسالی و کمبود آب در نیروگاه های آبی مواجه هستیم که در این شرایط احداث نیروگاه های chp بهترین راهکار از نظر کارشناسان است.

وی از صاحبان صنایع و تولیدکنندگان استان خواست برای تامین نیروی برق مورد نیاز واحد خود نیروگاه های کوچک از نوع chp احداث کنند تا از فشار شبکه برق کشور کاسته شود.

استاندار همدان خاطرنشان کرد: این نوع از نیروگاه ها گاز شهری مصرف کرده و نیروی الکتریکی تولید می‌کنند که عاری از آلودگی های زیست محیطی است.

وی همچنین به ظرفیت استان درخصوص تولید بخاری های هرمتیک هوشمند اشاره کرد و گفت: تمام مدارس شهری و روستایی بدون بخاری به این نوع سیستم گرمایشی مجهز شوند.

قاسمی فرزاد با تاکید بر اینکه مطالبات و خواسته های تولیدکنندگان استان را پیگیری می‌کنیم تصریح کرد: از این واحد صنعتی که با تولید محصول بهینه، مصرف گاز و برق را به یک سوم کاهش داده و از خطرات وسایل گازسوز برای دانش آموزان می کاهد، حمایت می کنیم.

به گفته او در شرایط سخت تحریم نگاه مانع زدایی و حمایتی داریم تا صنعتگران و تولیدکنندگان بدون دغدغه به تولید خود ادامه بدهند.

درباره‌ی خبرنگار3

همچنین ببینید

۶۰ درصد شعب رأی گیری دور دوم انتخابات مجلس تمام الکترونیک هستند

رئیس ستاد انتخابات کشور گفت: ۱۱ هزار ۵۰۰ شعبه اخذ رأی در مرحله دوم انتخابات پیش بینی شده است که ۶۰ درصد آن تمام الکترونیک است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *