باران و برف میهمان همدانی ها

به گزارش پایگاه خبری غرب ایران؛ کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان گفت: بر اساس بررسی نقشه‌های ماهواره‌ای، آسمان بیشتر نقاط استان در ۲۴ ساعت نیمه ابری تا تمام ابری، همراه با وزش باد، بارش باران و ریزش برف پیش‌بینی می‌شود.

محمدحسن باقری شکیب افزود: این سامانه موجب افزایش سرعت وزش باد می‌شود و در ساعت‌های بعد از ظهر روز پنجشنبه شاهد تندباد در برخی از نقاط استان هستیم.

وی تصریح کرد: برای امروز و فردا دمای هوای بیشتر نقاط استان به صورت میانگین، بین یک تا سه درجه سانتیگراد افزایش می‌یابد و دوباره از شنبه کاهش می‌یابد.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان با اشاره به اینکه بیشتر بارش‌های این سامانه در شمال استان است، افزود: فعالیت این سامانه در مناطقی از کبودراهنگ بیشتر است و پیش بینی می‌شود در نقاط شمالی حدود ۱۰ میلی متر بارش داشته باشد.

محمدحسن باقری شکیب افزود: در ۲۴ ساعت گذشته همدان با ۱۰ درجه سانتیگراد بالای صفر بیشترین و گل‌تپه با پنج درجه سانتیگراد زیر صفر، سردترین دمای استان را داشته‌اند.

 

 

انتهای خبر / ب

درباره‌ی خبرنگار4

همچنین ببینید

نخستین کنگره ملی ایران شناسی برگزار می‌شود

غرب ایران - نخستین کنگره ملی ایران شناسی ایران پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت توسط انجمن ایران شناسی در خانه اندیشمندان علوم انسانی برگزار می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *