حمایت ائمه جمعه از دولت و دولتمردان

به گزارش پایگاه خبری غرب ایران؛ حجت الاسلام و المسلمین شعبانی موثقی در  دیدار ائمه جمعه و استاندار افزود: در همین ارتباط ضروری است دقت نظر و بررسی همه جانبه مسایل در انتصاب مدیران به ویژه مدیران حوزه‌های فرهنگی به صورت جدی مورد توجه قرار گیرد.

وی با بیان اینکه نماز جمعه قرارگاه فرهنگی بصیرت و تقوی است، تصریح کرد: تریبون نماز جمعه مبتنی بر عدالت محوری، مطالبه گری و مبارزه با فساد است و صحبت‌های ائمه جمعه در این تریبون نیز برپایه و اساس همین رویکرد و مبنای است.

حجت الاسلام والمسلمین شعبانی موثقی افزود: حمایت از دولت وظیفه‌ای همگانی است و همه ما براساس زمینه سازی برای خدمت صادقانه به مردم، از مدیران و دولتمردان حمایت می‌کنیم.

استاندار همدان هم گفت: سنگر نماز جمعه در نظام جمهوری اسلامی از اهمیت بالا و ویژه‌ای برخوردار است به نحوی که از مهم‌ترین پایگاه‌ها و تریبون‌های کشور محسوب می‌شود.

علیرضا قاسمی فرزاد افزود: سیاست‌ها و مناسبات کشور با محوریت شورای سیاستگذاری ائمه جمعه مشخص و از طریق تریبون‌های نماز جمعه برای مردم و افکار عمومی تبیین و تشریح می‌شود.

وی با بیان اینکه انتخاب مدیران دستگاه‌های اجرایی استان را با وسواس و دقت خاصی انجام می‌دهیم تصریح کرد: بومی بودن، تخصص و تعهد افراد از اولویت‌های ما در این زمینه است.

شایان ذکر است: گردهمایی ائمه جمعه استان همدان صبح امروز با حضور استاندار در محل دفتر نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان برگزار شد.

 

 

انتهای خبر / ب

درباره‌ی خبرنگار4

همچنین ببینید

مصوبات سفر رهبری در کردستان ۱۰۰ درصد متحقق شد

غرب ایران - رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کردستان گفت: اجرای هزار و ۲۵۷ پروژه مصوب سفر رهبر معظم انقلاب در استان ۱۰۰ درصد تحقق پیدا کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *