سامانه بارشی استان همدان را فرا می‌گیرد

به گزارش غرب ایران «سید محسن موسوی» افزود: بر اساس بررسی نقشه‌های ماهواره‌ای، آسمان بیشتر نقاط استان در ۲۴ ساعت آینده، صاف تا قسمتی ابری، همراه با افزایش ابر، بارش باران پیش‌بینی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه دمای هوای استان روند افزایشی دارد، اظهار داشت: برای امروز و فردا دمای هوای بیشتر نقاط استان به صورت میانگین، بین یک تا سه درجه سانتی‌گراد افزایش می‌یابد و دوباره از چهارشنبه کاهش می‌یابد.

موسوی با اشاره به اینکه بیشتر بارش‌های این سامانه به صورت باران است، عنوان کرد: فعالیت این سامانه در مناطق غربی استان بیشتر است و پیش بینی می شود در نقاط غربی و جنوبی بین ۱۰ تا ۱۵ میلی متر بارش داشته باشد.

کارشناس اداره کل هواشناسی همدان گفت: فعالیت این سامانه بامداد سه شنبه به اوج خود می‌رسد و در ساعت های بعد از ظهر سه‌شنبه متوقف می‌شود.

وی ادامه داد: در ۲۴ ساعت گذشته نهاوند و اسدآباد با ۱۱ درجه سانتی‌گراد بالای صفر بیشترین و قهاوند با پنج درجه سانتی‌گراد زیر صفر، سردترین دمای استان را داشته‌اند.

موسوی اظهار داشت: دمای بیشینه هوای همدان در ۲۴ ساعت گذشته هفت درجه سانتی‌گراد بالای صفر و کمینه آن چهار درجه سانتی گراد زیر صفر به ثبت رسیده است.

 

انتهای پیام/م م

درباره‌ی خبرنگار1

همچنین ببینید

دنیای امروز عصر دانش و گذار به سمت هوش مصنوعی و دنیای پیچیده دیجیتال است

غرب ایران - معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار همدان با تأکید بر لزوم برگزاری ایده بازار در دانشگاه‌ها، گفت: امسال در استان همدان متعهد شده‌ایم برای ۷۵۰۰ فارغ‌التحصیل بیکار شغل ایجاد کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *