٨ هزار اصله نهال در همدان توزیع می شود

به گزارش غرب ایران علی فتحی رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر همدان به اهدای نهال رایگان تحت پویش مردمی «درختی بنشانیم به نشانه مهر پدر» در هفته درختکاری اشاره و عنوان کرد: ٨ هزار اصله نهال همزمان با هفته درختکاری در همدان توزیع می‌شود.

فتحی گفت: ثبت نام برای دریافت نهال از طریق سایت سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری انجام شده و شهروندان باید با در دست داشتن پرینت کد ثبت نام از ۱۵ تا ۲۰ اسفند ماه برای تحویل نهال به پارک مردم همدان مراجعه کنند.

فتحی همچنین بابیان اینکه شهروندان می‌توانند با تحویل یک من کاغذ معادل ۳.۵ کیلوگرم؛ یک درخت در ایستگاه‌های بازیافت سازمان مدیریت پسماند تحویل بگیرند، اظهار داشت: اگر هر سال به بهانه نزدیک شدن بهار و تازه شدن هوا، یک درخت یا درختچه در باغچه خانه‌های خود بکاریم، هزاران درخت کاشته می‌شود و بهار در میان این همه آلودگی شهرها چهره زیباتری به خود می‌گیرد.

فتحی ادامه داد: علاوه بر مراسمی که به مناسبت این هفته در مناطق مختلف در حال برگزاری است، سنت توزیع نهال رایگان از جمله اقدامات خوبی است که با استقبال شهروندان رو به رو است.

وی گفت: توزیع این نهال‌ها آن هم به صورت رایگان به همه ما یادآوری می‌کند که چگونه می‌توانیم با کاری کوچک در حفاظت از شهر خود تأثیرگذار باشیم.

 

انتهای پیام/م م

درباره‌ی خبرنگار1

همچنین ببینید

دیدار کارگران با رهبر انقلاب

غرب ایران - رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار هزاران نفر از کارگران، با بیان نقش کلیدی جامعه کارگری در جهش تولید و بهبود وضع اقتصادی کشور، به تبیین وظایف مسئولان برای حل مشکلات قشرِ قانع و نجیب کارگر پرداختند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *