حاجی بابایی: هم اندیشی مجلس و دولت خدمت‌رسانی به مردم را تسریع می‌کند

به گزارش غرب ایران،حمیدرضا حاجی بابایی در جمع اصحاب رسانه از پاسخ وزیر کشور در نشست هم اندیشی مجلس و دولت، در رابطه با انتخاب استانداران خبر داد و اظهار داشت: هم اندیشی مجلس و دولت خدمت به مردم را تسریع و تسهیل می کند.

حمیدرضا حاجی بابایی، با بیان اینکه جلسه هم اندیشی، برنامه اجرای سیاست های کلی مقام معظم رهبری در مجلس در محل کمیسیون تلفیق با حضور بیش از ۱۰۰ نفر از نمایندگان مجلس و وزیر کشور و معاون امور مجلس رئیس جمهور تشکیل شد گفت: در این نشست تخصصی دکتر وحیدی وزیر کشور در ارتباط با راهبردهای امنیتی وزارت کشور، سیاست ها وبرنامه های دولت برای مواجهه با آسیب ها و بحران‌های اجتماعی و نحوه انتخاب استانداران توضیحاتی را ارائه دادند.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با این توضیح که در این جلسه فرصتی پیش آمد، که بیش از ۲۰ نفر از نمایندگان مردم پرسش‌ها و ابهامات خود را مطرح کنند افزود: مسئولان حاضر در جلسه پاسخ هایی را در رابطه با سوالات مطرح شده ارائه دادند.

وی با اشاره به اینکه بیشتر پرسش های نمایندگان بر نحوه انتخاب استانداران متمرکز بود، افزود: نظر به اهمیت موضوع مقرر گردید، برای ایجاد فضای بیشتری برای گفت‌وگو وتبادل نظر در جلسه دیگری، مباحث مطرح شود تا شفافیت بیشتری برای نمایندگان مردم در تعامل با مسئولان و نمایندگان دولت ایجاد شود.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: این نشست برای تضارب و تقارب آرای نمایندگان مردم و دولت و ایجاد شفافیت در اطلاع رسانی برنامه ها و سیاست های دولت توسط نمایندگان به ملت بزرگ ایران، از سوی کمیسیون برنامه وبودجه ومحاسبات مجلس برنامه ریزی واجرایی شده است.

  وی با بیان اینکه بی شک، این نشست ها در تسریع خدمات رسانی به مردم با هم افزایی مجلس و دولت موثر است عنوان کرد: نقطه تمرکز سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری در بخش ها و حوزه های مختلف به ویژه در مبحث مجلس ارائه خدمات مناسب و شایسته به ملت بزرگ ایران و پاسخ به مطالبات بحق مردم است.

 

انتهای پیام/م م

درباره‌ی خبرنگار1

همچنین ببینید

دیدار کارگران با رهبر انقلاب

غرب ایران - رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار هزاران نفر از کارگران، با بیان نقش کلیدی جامعه کارگری در جهش تولید و بهبود وضع اقتصادی کشور، به تبیین وظایف مسئولان برای حل مشکلات قشرِ قانع و نجیب کارگر پرداختند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *