عبور سامانه بارشی از آسمان استان همدان

به گزارش پایگاه خبری غرب ایران؛ کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان گفت: بر اساس بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش یابی هواشناسی، آسمان استان همدان در ۲۴ ساعت آینده، نیمه ابری تا تمام ابری، همراه با بارش پراکنده باران، گاهی رعد و برق و وزش ملایم باد پیش بینی می‌شود. 

محمدحسن باقری شکیب افزود: به دنبال خروج این سامانه بارشی، بیشینه دمای هوا (روزانه) در بیشتر نقاط استان همدان بین سه تا پنج درجه سانتی گراد افزایش و کمینه دما (شبانه) نیز بین یک تا سه درجه سانتی‌گراد کاهش می‌یابد.

وی تصریح کرد: از روز چهارشنبه سامانه بارشی جدیدی وارد استان همدان می‌شود که فعالیت این سامانه در نیمه شرقی استان بیشتر است.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان گفت: فعالیت سامانه جدید بارشی تا روز جمعه در استان همدان ادامه دارد که پس از خروج آن دمای هوا در بیشتر مناطق به شکل محسوسی افت می‌کند به نحوی که کمینه دمای هوا در برخی از مناطق استان به پنج درجه سانتی گراد زیر صفر می‌رسد.

محمدحسن باقری شکیب افزود: در ۲۴ ساعت گذشته نهاوند با ۲۱ درجه سانتی‌گراد بالای صفر گرمترین و قهاوند با ۶ درجه سانتی‌گراد بالای صفر سردترین مناطق استان همدان بودند.

 

انتهای خبر / ب

درباره‌ی خبرنگار4

همچنین ببینید

افزایش ۶۰ درصدی تولید نفت در دولت سیزدهم

غرب ایران - وزیر نفت با اعلام اینکه در دولت سیزدهم نه تنها معطل قدرت‌های بزرگ نشدیم، بلکه بر توان داخلی تکیه کردیم، گفت: در این دولت ۶۰ درصد به تولید نفت، ۵۴ میلیون متر مکعب به تولید گاز، بیش از ۲۲۰هزار بشکه به ظرفیت پالایشی و۱۰ میلیون تن به تولید محصولات پتروشیمی افزوده شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *