۷۲ درصد از جمعیت ۱۲ تا ۱۸ سال همدان واکسن زدند

به گزارش پایگاه خبری غرب ایران ؛محمد خیراندیش از واکسیناسیون ۷۲ درصدی جمعیت ۱۲ تا ۱۸ سال همدان خبر داد و اظهار کرد: با انجام واکسیناسیون دانش‌آموزان در پایگاه‌های تجمیعی واکسیناسیون و تمام مراکز خدمات جامع سلامت شهری و روستایی، ٧٢ درصد از جمعیت ١٢ تا ١٨ سال این شهرستان تاسوم آبان ماه علیه ویروس کرونا واکسینه شده‌اند.

وی با بیان اینکه واکسن تزریقی برای دانش آموزان از نوع سینوفارم و کووپاستور بوده است گفت: دونوبت این واکسن با فاصله زمانی ٢٨ روز تزریق می‌شود.

رئیس مرکز بهداشت شهرستان همدان با بیان اینکه واکسیناسیون معلمان نیز با همکاری آموزش و پرورش در دو پایگاه “ام البنین” و “دبیرستان مهدیه” انجام شده است افزود: طبق تصمیم کمیته کشوری مقابله با کرونا، اگر دانش‌آموزان و معلمان در موعد بازگشایی مدارس واکسینه نشده باشند، برای شرکت در کلاس‌های حضوری باید هر هفته دو بار تست PCR انجام و نتیجه منفی آن را به مدرسه تحویل دهند.

وی با تاکید به اینکه از اوایل مهرماه مدارس روستایی و عشایری با تعداد دانش‌آموز کمتر از ٣٠ نفر به صورت حضوری شده‌اند گفت: رعایت پروتکل‌های بهداشتی در این مدارس با اعزام تیم سلامت از مرکز بهداشت شهرستان همدان بر طبق چک لیستهای موجود رصد شده است.

خیراندیش خاطرنشان کرد: قرار است مدارس با جمعیت کمتر از ٣٠٠ دانش‌آموز نیز در نیمه اول آبان ماه حضوری شود.

انتهای پیام/ف

درباره‌ی خبرنگار3

همچنین ببینید

۱۶۴ هزار‌ نفر متقاضی دریافت مسکن “قانون جوانی جمعیت”تایید شدند

غرب ایران - دبیر جوانی جمعیت در وزارت راه و شهر‌سازی گفت: با ابلاغ قانون جوانی جمعیت برای دریافت مسکن از اواخر مهرماه سال ۱۴۰۰ و اجرای پیش‌نیاز‌های آن تاکنون، ۱۶۴ هزار‌ نفر مشمول قانون ماده ۴ تایید نهایی شدند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *