۱۲۰۰ فقره جهیزیه به نوعروسان تحت پوشش کمیته امداد همدان اعطا شد

به گزارش غرب ایران:علی بحیرایی در مورد اعطای جهیزیه به نوعروسان تحت پوشش کمیته امداد استان اظهار داشت: تسهیل ازدواج فرزندان مددجو و جوانان نیازمند زیرپوشش کمیته امداد از جمله خدمات کمیته امداد است.

وی با بیان اینکه کمک برای ازدواج فرزندان مددجو و جوانان نیازمند زیرپوشش کمیته امداد به دو صورت انجام می‌شود، افزود: کمک‌هزینه تأمین جهیزیه به دختران، پرداخت کمک‌هزینه ازدواج به پسران، برگزاری جلسات آموزش مهارت‌های زندگی و انجام مشاوره‌های قبل و بعد از ازدواج از جمله خدمات برای تسهیل ازدواج فرزندان مددجو است.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان همدان با تأکید بر اینکه در ۱۱ ماهه امسال یک هزار و ۲۷۹ فقره جهیزیه به خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد اعطا شده است، گفت: این میزان جهیزیه با صرف ۴ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان به نوعروسان اعطا شده است.

بحیرایی بیان کرد: در حال حاضر زوجی برای دریافت جهیزیه در نوبت نداریم، مگر کسانی که تازه ازدواج کرده و تشکیل پرونده دهند.

وی عنوان کرد: به غیر از جهیزیه اعطا شده به نوعروسان تحت پوشش کمیته امداد، هدیه‌ای نیز در قالب تسهیلات قرض‌الحسنه کارگشایی یا به صورت بلاعوض در قالب کمک هزینه ازدواج به پسران اعطا می‌شود.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان همدان ابراز کرد: آموزش مطالب فرهنگی، دینی و مذهبی و اعطای تسهیلات تشویقی برای اشتغال و برگزاری سفرهای زیارتی و غیره نیز از جمله خدماتی است که قبل و بعد از ازدواج به زوجین تحت پوشش کمیته امداد اعطا می‌شود.

انتهای پیام/ خ

درباره‌ی خبرنگار2

همچنین ببینید

دیدار شاعران و اساتید ادبیات فارسی با رهبر انقلاب

غرب ایران - در شب ولادت با سعادت کریم اهل‌بیت حضرت امام حسن مجتبی علیه‌السلام جمعی از شاعران و اهالی فرهنگ و ادب فارسی با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *