۱۲۲ برنامه در هفته تربیت بدنی در همدان برگزار می شود

به گزارش پایگاه خبری غرب ایران، حمید سیفی مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان اظهار داشت: عطرافشانی مزار مطهر شهدای ورزشکار در سراسر استان، دیدار با ائمه جمعه، برگزاری مسابقات مختلف ورزشی، بهره برداری از طرح‌های مختلف ورزشی و انجام دوره‌های آموزشی ویژه جوانان و خانواده از مهمترین برنامه‌های تدوین شده برای این هفته است.

او بیان کرد: همچنین این هفته سالن‌های رزمی تویسرکان و نیز زمین چمن مینی فوتبال روستای «ایوک» همدان با حضور مسئولان به بهره برداری می‌رسد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان ادامه داد: برنامه‌های هفته تربیت بدنی با هدف پویایی جامعه و تحقق شعار «ایران تندرست، همدل و قوی» اجرا می‌شود.

حمید سیفی با تاکید بر ایجاد نشاط همگانی در برنامه‌های هفته تربیت‌بدنی یادآور شد: تقویت نشاط همگانی در بین آحاد جامعه سرلوحه اجرای برنامه‌ها است و البته با توجه به شرایط کرونا قصد داریم برنامه‌ها با حداقل حضور فیزیکی برگزار شود.

او ادامه داد: رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی باید در راس برنامه‌ها قرار بگیرد و بر این اساس سعی بر اجرای برنامه‌ها با حداقل ورزشکار است.

استان همدان دارای بیش از ۸۵ هزار ورزشکار در قالب ۵۰ هیات ورزشی است.

هفته تربیت بدنی همه ساله از ۲۶ مهر تا دوم آبان به منظور آشنایی جامعه با اهمیت و اثرات کاربرد ورزش در زندگی فردی و اجتماعی، اشاعه و توسعه و ترویج ورزش در خانه و خانواده و هدایت و ارشاد جامعه به ورزش‌های همگانی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/خ

 

درباره‌ی خبرنگار2

همچنین ببینید

یک کشف دیواره تاریخی در همدان حین عملیات پیاده‌راهسازی

غرب ایران - مدیرکل میراث فرهنگی همدان گفت: دیواره تاریخی کشف شده در میدان باباطاهر در صورت تایید کارشناسان باستان‌شناسی همدان به جاذبه گردشگری جدید همدان تبدیل می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *