جامعه شیعه خود را آماده ظهور و اصلاح جهان نگاه دارد

به گزارش پایگاه خبری غرب ایران؛حجت الاسلام والمسلمین شعبانی موثقی در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه همدان با اشاره به اینکه با مردم افغانستان همدردی می‌کنیم، گفت: برنامه آمریکا تقویت داعش در افغانستان است و می‌بینیم که در این اقدام تروریستی در افغانستان مجامع بین‌المللی در برابر این کشتارها ساکت هستند.

وی افزود: مردم نمازگزار را در نماز جماعت به شهادت می‌رسانند اما صدایی از مجامع بین‌المللی بیرون نمی‌آید، پس این حقوق بشر کجاست؟

حجت الاسلام شعبانی موثقی تأکید کرد: هر جا ناامنی هست پای آمریکا در میان است، البته مسئولیت ایجاد امنیت در افغانستان نیز بر عهده طالبان است و آنها باید امنیت در افغانستان را فراهم کنند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان با بیان اینکه توصیه خداوند به انبیاء اولوالعزم این است که در مسائل دینی با یکدیگر نجنگید و تفرقه ایجاد نشود تصریح کرد: امروز دشمن برنامه‌ریزی کرده که تفرقه بین شیعه و سنی ایجاد کند که این اختلاف ها، خلاف حرف خداست.

شعبانی موتقی با بیان اینکه در همه زمان‌ها بر روی زمین حجت الهی وجود دارد، افزود: اول کسی که به عالم آمد، حجت خدا بود و آخرین کسی که از عالم برود نیز حجت خداوند خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه جامعه شیعه باید دائما در حال انتظار ظهور موعود زندگی کند، گفت: جامعه شیعه خود را آماده ظهور و اصلاح جهان نگاه دارد.

 

انتهای خبر /ب

درباره‌ی خبرنگار4

همچنین ببینید

افزایش ۶۰ درصدی تولید نفت در دولت سیزدهم

غرب ایران - وزیر نفت با اعلام اینکه در دولت سیزدهم نه تنها معطل قدرت‌های بزرگ نشدیم، بلکه بر توان داخلی تکیه کردیم، گفت: در این دولت ۶۰ درصد به تولید نفت، ۵۴ میلیون متر مکعب به تولید گاز، بیش از ۲۲۰هزار بشکه به ظرفیت پالایشی و۱۰ میلیون تن به تولید محصولات پتروشیمی افزوده شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *