روزانه ۲۰۰ دُز واکسن‌ کرونا در اتوبوس آمبولانس تزریق می شود

به گزارش پایگاه خبری غرب ایران؛ حبیب معصومی گفت: تاکنون یک هزار و ۵۰۰ دُز واکسن کرونا در این اتوبوس به مراجعه کنندگان تزریق شده است.

وی افزود : هفت نفر شامل سه نفر برای تزریق واکسن آقایان و بانوان، ۲ نفر برای ثبت اطلاعات افراد و یک راهنما و ناظم به همراه راننده در این اتوبوس آمبولانس مستقر هستند.

معصومی تصریح کرد : پیش از این تنها واکسن «سینوفارم» در این اتوبوس آمبولانس تزریق می شد که از روز گذشته واکسن «برکت» هم در اختیار پزشکان حاضر در این اتوبوس آمبولانس قرار گرفت.

وی تاکید کرد: علاوه بر اتوبوس آمبولانس اورژانس ۲ دستگاه اتوبوس مربوط به نهادهای دیگر نیز اقدام به واکسینه کردن مردم علیه کرونا می کنند هر چند اتوبوس آمبولانس اورژانس بسیار مجهز و پیشرفته و دارای امکانات به روز است.

رییس اورژانس پیش‌بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان گفت: اتوبوس آمبولانس اورژانس از ساعت هشت صبح تا هشت شب به مدت ۱۲ ساعت فعال بوده و امید می رود با توجه به سهولت دسترسی به این خودرو و قرار داشتن در مکان شلوغ و پرتردد شاهد استقبال شهروندان از طرح واکسیناسیون باشیم.

معصومی افزود: علاوه بر این اتوبوس، خودروهای اورژانس در ۱۴ نقطه از جمله مراکز تجمیعی واکسیناسیون مستقر هستند و در کنار ماموریت های محوله به همراه کیت احیا برای مسائل احتمالی در شرایط تزریق واکسن، خدمات لازم را ارائه می دهند.

 

 

انتهای خبر / ب

درباره‌ی خبرنگار4

همچنین ببینید

۱۶۴ هزار‌ نفر متقاضی دریافت مسکن “قانون جوانی جمعیت”تایید شدند

غرب ایران - دبیر جوانی جمعیت در وزارت راه و شهر‌سازی گفت: با ابلاغ قانون جوانی جمعیت برای دریافت مسکن از اواخر مهرماه سال ۱۴۰۰ و اجرای پیش‌نیاز‌های آن تاکنون، ۱۶۴ هزار‌ نفر مشمول قانون ماده ۴ تایید نهایی شدند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *