۹۶درصد اراضی ملی در همدان سند تک برگی دریافت کردند

به گزارش پایگاه خبری غرب ایران؛ مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری همدان گفت: در راستای اجرای ماده ۵۶ قانون حفاظت و بهره برداری و ماده ۲ قانون حفظ و حمایت از منابع طبیعی و اراضی جنگلی و کاداستر اراضی ملی و دولتی در استان همدان اراضی ملی و مستثنیات مردم به طور ۱۰۰ درصد مشخص شده است.

اسفندیار خزایی با بیان اینکه دولت در راستای اجرای این قانون در عرصه‌های ملی اقدام به صدور سند ثبتی تک برگی کرده است، افزود: تاکنون سند ۹۶ درصد از مساحت این استان در اختیار دولت قرار گرفته شده است.

وی تأکید کرد: هدف از صدور این اسناد، مدیریت بر اراضی، استفاده بهینه از منابع آب و خاک و مشخص شدن مرز بین اراضی ملی و غیر ملی است.

خزایی اضافه کرد: بر اساس آرا صادر شده در شعبه ویژه رسیدگی به اعتراضات مردم به نحوه اجرای مقررات ملی شدن اراضی بیش از ۹۲ هزار و ۵۶۰ هکتار به مستثنیات مردم در استان اضافه شده است.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری همدان از عموم مردم خواست در صورت مشاهده هر گونه تخریب و تصرف، آتش سوزی در عرصه‌های ملی و همچنین قاچاق چوب و محصولات فرعی جنگل و مرتع مراتب را از طریق شماره تلفن ۱۵۰۴ به یگان حفاظت منابع طبیعی اطلاع دهند.

 

 

انتهای خبر / ب

درباره‌ی خبرنگار4

همچنین ببینید

۶۰ درصد شعب رأی گیری دور دوم انتخابات مجلس تمام الکترونیک هستند

رئیس ستاد انتخابات کشور گفت: ۱۱ هزار ۵۰۰ شعبه اخذ رأی در مرحله دوم انتخابات پیش بینی شده است که ۶۰ درصد آن تمام الکترونیک است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *