تخصیص ۱۱ میلیارد تومان برای خرید تبلت دانش آموزان و تجهیز هنرستان‌ها

به گزارش پایگاه خبری غرب ایران؛ نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: در قانون بودجه سال ۱۴۰۰ اعتباری برای تجهیز هنرستان‌های کشور و همچنین اعتباری برای خرید تبلت برای دانش آموزانی که توان تهیه تبلت ندارند، پیش‌بینی شد.

وی افزود: بر این اساس قسمتی از این اعتبارات که در تبصره ۱۴ بودجه پیش بینی شده از طریق سازمان هدفمندی یارانه‌ها به وزارت آموزش و پرورش تخصیص داده شد، بر اساس این تخصیص که به وزارتخانه داده شد، شش میلیارد تومان برای تجهیز هنرستان‌های استان همدان اختصاص یافت که در اختیار هنرستان‌ها برای تجهیز آن‌ها قرار داده شود.

حاج بابایی اضافه کرد: پنج میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان برای خرید تبلت برای دانش آموزانی که توانایی تهیه تبلت را ندارند در اختیار آموزش و پرورش استان همدان قرار داده شد تا با تهیه تبلت در اختیار دانش‌آموزان قرار داده شود.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: امیدواریم که باز هم در مراحل بعدی تخصیص اعتبارات، اعتباراتی در این زمینه برای تجهیز هنرستان‌ها و هم برای خرید تبلت پیگیری کنیم تا در اختیار استان همدان قرار داده شود و در کل بیش از ۱۱ میلیارد تومان اعتبار به استان برای تجهیز هنرستان‌ها و خرید تبلت برای دانش آموزان نیازمند تخصیص داده شده است.

 

انتهای خبر / ب

درباره‌ی خبرنگار4

همچنین ببینید

افزایش ۶۰ درصدی تولید نفت در دولت سیزدهم

غرب ایران - وزیر نفت با اعلام اینکه در دولت سیزدهم نه تنها معطل قدرت‌های بزرگ نشدیم، بلکه بر توان داخلی تکیه کردیم، گفت: در این دولت ۶۰ درصد به تولید نفت، ۵۴ میلیون متر مکعب به تولید گاز، بیش از ۲۲۰هزار بشکه به ظرفیت پالایشی و۱۰ میلیون تن به تولید محصولات پتروشیمی افزوده شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *