واکسیناسیون۷۳ درصدی در شهرستان همدان

به گزارش پایگاه خبری غرب ایران ؛ محمد خیراندیش از پوشش بیش از ۷۳ درصدی واکسیناسیون کرونا در شهرستان همدان خبر داد و اظهار کرد: با افزایش تعداد پایگاه‌های تجمیعی واکسیناسیون کرونا به هشت پایگاه و تزریق واکسن در تمام مراکز خدمات جامع سلامت شهری و روستایی این شهرستان، پوشش واکسیناسیون از ۷۳ درصد عبور کرد.

وی با بیان اینکه مجموع واکسن تزریقی به بیش از ۵۰۲ هزار دز در شهرستان همدان رسیده است گفت: از این تعداد بیش از ۳۵۵ هزار دز در نوبت اول و ۱۴۷ هزار دز نیز در نوبت دوم تزریق شده است.

رئیس مرکز بهداشت همدان با بیان اینکه تاکنون متولدین ١٣٨٨ و قبل از آن در همدان مشمول برنامه واکسیناسیون کرونا قرار گرفته‌اند گفت: امیدواریم بقیه افراد برای واکسیناسیون اقدام کنند تا سلامتی خود و دیگران را تضمین کرده باشند.

انتهای پیام/خ

درباره‌ی خبرنگار2

همچنین ببینید

زنگ خطر شیوع روزافزون دیابت

غرب ایران - عضو هیات مدیره جامعه پزشکان متخصص داخلی ایران شیوع روزافزون دیابت را یکی از نگرانی‌های متولیان سلامت در دنیا ذکر کرد و گفت:با هدف کنترل این بیماری سال گذشته از ۲۴ آبان روز جهانی دیابت برنامه ملی به مدت ۷۰ روز در سراسر کشور با عنوان کمپین دیابت اجرا شد در این کمپین ۷۴ ٪ از جمعیت بالای ۱۸ سال کشور اسکرین(غربالگری) شدند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *