گام نخست طرح ملی «مهرواره اوج» در همدان

به گزارش پایگاه خبری غرب ایران؛ مدیرکل تبلیغات اسلامی همدان هدف از برگزاری مهرواره اوج را ارتقای خدمت‌رسانی مساجد با رویکرد رفع مشکلات محلات دانست و گفت: جلب مشارکت مردم، شناسایی امامان جماعت فعال و کمک به رفع مشکلات محلات از آثار مثبت این طرح است.

حجت الاسلام نظیری افزود: در اجرای مهرواره اوج روحانیان و امامان جماعت مساجد استان مسائل و مشکلات محلات خود را رصد کرده و با جذب خیران و افراد توانمند نسبت به کمک به نیازمندان محلات اقدام می‌کنند.

وی تأکید کرد: در این طرح مساجد مرکز کمک و همیاری مردم می‌شوند و با توجه به نقش مهم ائمه جماعت در مساجد، این افراد به عنوان محور طرح در خدمت رسانی به مردم نقش آفرینی خواهند کرد.

حجت الاسلام نظیری با بیان اینکه در این طرح از ظرفیت مسجدها، امامان جمعه و جماعت، روحانیان و تشکل‌های مذهبی استفاده می‌شود، تصریح کرد: سازمان تبلیغات در راستای لبیک به فرامین مقام معظم رهبری مبنی بر استمرار نهضت خدمت رسانی به مردم، طرح مهرواره اوج را در سطح کشور آغاز کرده است.

وی از ثبت ۸۵۰ مساله در سامانه “مهرواره محله همدل” در استان همدان خبر داد و افزود: سازمان تبلیغات با هدف رسیدگی به مشکلات و اولویت‌های مردم در حوزه‌های اقتصادی، اجتماعی، خانوادگی و آسیب‌های اجتماعی در محله‌های این استان از ابتدای سال ۱۴۰۰ سامانه مهرواره محله همدل را راه اندازی کرده است.

 

انتهای خبر / ب

درباره‌ی خبرنگار4

همچنین ببینید

مصوبات سفر رهبری در کردستان ۱۰۰ درصد متحقق شد

غرب ایران - رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کردستان گفت: اجرای هزار و ۲۵۷ پروژه مصوب سفر رهبر معظم انقلاب در استان ۱۰۰ درصد تحقق پیدا کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *