تجلیل از برترین‌های کتاب “حاج جلال” در همدان

به گزارش پایگاه خبری غرب ایران؛ در این مراسم نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی در خصوص ایثار و فداکاری رزمندگان و شهدا استان همدان در دوران دفاع مقدس و ابعاد شخصیتی شهیدان حاجی بابایی گفت: استان همدان شهدای بزرگی همچون شهیدان بهمنی، چیت سازیان، همدانی، حاجی بابایی و شمسی پور در خود پرورانده و کارنامه درخشانی را در دفتر انقلاب به ثبت رسانیده است.

حاجی بابایی افزود: وظیفه امروز ما در قبال شهدا، شناساندن ایثار و فداکاری شهدا به نسل جوان و پاسداشت ارزش‌های دفاع مقدس است که باید در این زمینه بیش از هر زمانی فرهنگ سازی شود.

احمدرضا احسانی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان هم از ارسال ۳۰۰ اثر به دبیرخانه در بخش‌های داستان کوتاه، شعر و دلنوشته خبر داد.

در این مسابقه در بخش داستان کوتاه فرهاد سالاری نوذر از هرمزگان و علیرضا لطفی از همدان، در بخش شعر محمدسینا برنده از همدان و در بخش دلنوشته اعظم جمشیدی از استان فارس، طاهره مرتضایی از همدان و لیلا صالح از نهاوند مقام‌های برتر این دوره از مسابقات را به خود اختصاص دادند.

در این مراسم همچنین از دو کتاب حس غریب پروانگی، بیان خاطرات همسر شهید علیرضا شمسی پور و کتاب شهید الکرخ، مستند روایی زندگی بسیجی شهید احمد روستایی به نویسندگی خانم لیلا گودرزیان فر رونمایی شد.

 

انتهای خبر / ب

درباره‌ی خبرنگار4

همچنین ببینید

آغاز دور دوم رأی‌گیری انتخابات مجلس در ۱۵ استان

غرب ایران - مرحله‌ی دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی صبح امروز در ۱۵ استان برای تعیین تکلیف ۴۵ کرسی مجلس دوازدهم آغاز شده است؛ گزارش تسنیم از رخدادهای امروز را در این گزارش می‌خوانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *