آیت الله حبیب الله شعبانی

عدالت و پیشرفت در گرو امنیت جوامع محقق میشود

به گزارش پایگاه خبری غرب ایران؛ حجت الاسلام والمسلمین شعبانی موثقی در یادواره شهید مدافع حرم محمدرضا زارع الوانی با اشاره به اینکه آرمان‌های استقلال و آزادی بدون امنیت شکل نمی‌گیرد، گفت: امنیت و آرامش امروز کشور مرهون ایثار و فداکاری رزمندگان و شهدا دوران دفاع مقدس و مدافعان حرم است که ما نیز به سهم خود باید در تثبیت این امنیت همواره تلاش کنیم.

وی افزود: پس از پیروزی انقلاب اسلامی، دشمنان همواره در حال توطئه افکنی برای بر هم زدن امنیت کشورمان بودند که باید با هوشیاری و بصیرت افزایی اجازه ندهیم تا دشمنان به اهداف شوم خود دست یابند.

امام جمعه همدان تأکید کرد: امروز که دشمنان برای سست کردن دین و اعتقادات مردم به ویژه جوانان توطئه افکنی می‌کنند باید فرهنگ ایثار و شهادت را ترویج دهیم و از آرمان‌های انقلاب و شهدا پاسداری و حفاظت کنیم.

سرهنگ دوم پاسدار «محمدرضا زارع الوانی» از مدافعان حرم آل الله در عملیات مستشاری و در حفظ و حراست از حرم حضرت زینب(س)، مهرماه سال ۱۳۹۵ در سوریه به‌دست تروریست‌های تکفیری داعشی به شهادت رسید.

 

انتهای خبر /ب

درباره‌ی خبرنگار4

همچنین ببینید

افزایش ۶۰ درصدی تولید نفت در دولت سیزدهم

غرب ایران - وزیر نفت با اعلام اینکه در دولت سیزدهم نه تنها معطل قدرت‌های بزرگ نشدیم، بلکه بر توان داخلی تکیه کردیم، گفت: در این دولت ۶۰ درصد به تولید نفت، ۵۴ میلیون متر مکعب به تولید گاز، بیش از ۲۲۰هزار بشکه به ظرفیت پالایشی و۱۰ میلیون تن به تولید محصولات پتروشیمی افزوده شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *