اقامه نماز ظهر اربعین به امامت نماینده ولی فقیه

به گزارش پایگاه خبری غرب ایران؛حجت الاسلام والمسلمین شعبانی موثقی ظهر امروز در بین نماز گزاران همدانی وعزاداران اربعین سید وسالار شهیدان گفت: نیت شما این بود که امروز در کربلا باشید وسالار شهیدان را زیارت کنید، ولی چون شرایطش فراهم نشد بخاطر همین نیت همچون شخصی هستید که امروز در کربلا در حال زیارت اباعبدالله الحسین (ع) است.

نماینده، ولی فقیه در همدان گفت: آن چیزی که برای انسان مهم است جهت دادن به تمایلات درونی است و اینکه قبله واندیشه ما به سمت چه کسی است، اگر تمایل و فکر شما به سمت کربلاست شما زائر امام حسین (ع) هستید و جاماندگی دیگر معنا ندارد.

وی با بیان اینکه امام حسین (ع) امروز نگاهش به نیت واندیشه شماست افزود: شاید در ظاهر در کربلا نیستیم و آنجا عزاداری نمی‌کنیم، اما آنچه در ارتباط با این خاندان مهم است باطن و درون شماست.

وی همچنین در ادامه به فضایل زیارت اربعین وثواب ا اشاره کرد و گفت: اهل بیت علیه السلام راه رسیدن به خودشان را آسان کردند و یکی از راه‌های آن خواندن این زیارت است.

 

انتهای خبر / ب

درباره‌ی خبرنگار4

همچنین ببینید

مصوبات سفر رهبری در کردستان ۱۰۰ درصد متحقق شد

غرب ایران - رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کردستان گفت: اجرای هزار و ۲۵۷ پروژه مصوب سفر رهبر معظم انقلاب در استان ۱۰۰ درصد تحقق پیدا کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *