ششمین سالگرد قافله سالار شهدای مدافع حرم در همدان

به گزارش پایگاه خبری غرب ایران؛ ششمین مراسم سالگرد شهادت قافله سالار شهدای مدافع حرم٬ حبیب سپاه شهید حاج حسین همدانی و دیگر شهدای مدافع حرم استان همدان ۱۵ مهرماه برگزار می‌شود.

این مراسم در گلزار شهدای باغ بهشت همدان و بر سر مزار این شهید بزرگوار با حضور اقشار مختلف مردم٬ جمعی از دوستان٬ همرزمان و دیگر فعالان عرصه جبهه مقاومت برگزار خواهد شد.
براساس اعلام ستاد بزرگداشت سالگرد شهادت این شهید معزز؛ مراسم در دو بخش صبح از ساعت ۹ تا ۱۲ با سخنرانی مهدی طائب و بعدازظهر از ساعت ۱۵ تا ۱۸ با سخنرانی نماینده، ولی فقیه در سپاه حجت‌الاسلام حاجی صادقی برگزار می‌شود.

این برنامه بصورت زنده از شبکه استانی همدان و استان‌هایی که شهید همدانی مسئولیتی در آن‌ها داشتند به صورت زنده پخش می‌شود.

شانزدهم مهرماه سالگرد شهادت یکی از مشهورترین فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است که در جریان مقابله با گروهک‌های تکفیری و دفاع از حرم اهل بیت (ع) در سال ۱۳۹۴ در اطراف شهر حلب در سوریه، به شهادت رسید.

 

انتهای خبر / ب

درباره‌ی خبرنگار4

همچنین ببینید

افزایش ۶۰ درصدی تولید نفت در دولت سیزدهم

غرب ایران - وزیر نفت با اعلام اینکه در دولت سیزدهم نه تنها معطل قدرت‌های بزرگ نشدیم، بلکه بر توان داخلی تکیه کردیم، گفت: در این دولت ۶۰ درصد به تولید نفت، ۵۴ میلیون متر مکعب به تولید گاز، بیش از ۲۲۰هزار بشکه به ظرفیت پالایشی و۱۰ میلیون تن به تولید محصولات پتروشیمی افزوده شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *