آمادگی مساجد همدان برای برگزاری مراسم اعتکاف

به گزارش غرب ایران ؛ مسئول ستاد مردمی اعتکاف همدان گفت: پیش‌بینی می‌کنیم امسال بیش از ۱۰۰ مسجد در سراسر استان برای برگزاری مراسم معنوی اعتکاف فعال شوند.

مهدی صلواتیان ، اظهار داشت: امسال ثبت نام برای شرکت در مراسم معنوی اعتکاف  از ۲۳ اسفندماه آغاز شده و تا ۲۵ این ماه نیز ادامه می‌یابد.

وی با با بیان اینکه ثبت نام برای شرکت در مراسم معنوی اعتکاف هر روز از ساعت ۹تا ۱۲ صبح و ۱۵ تا ۱۸ عصر انجام می‌شود، افزود: امسال پیش‌بینی می‌‌کنیم بیش از ۱۰۰ مسجد در استان همدان میزبان  مراسم معنوی اعتکاف باشند.

مسئول ستاد مردمی اعتکاف همدان ابراز کرد: امسال علاوه بر برگزاری برنامه‌های فرهنگی و مذهبی مانند برپایی محافل انس با قران کریم، برگزاری مراسم ام داود، مراسم جشن میلاد امیرالمومنین علی (ع) و غیره، با توجه به تقارن مراسم اعتکاف با سال نو در تلاشیم یک برنامه ویژه به همین مناسبت اجرا کنیم.

وی با اعلام اینکه سال گذشته به دلیل تقارن ایام البیض با سه روز پایانی تعطیلات نوروزی فقط ۹ هزار و ۵۰۰ نفر در مراسم معنوی اعتکاف شرکت کردند، گفت: امسال پیش‌بینی می‌کنیم  نزدیک به ۱۴ هزار نفر در مراسم معنوی اعتکاف شرکت کنند.

انتهای پیام/خ

درباره‌ی خبرنگار2

همچنین ببینید

دیدار کارگران با رهبر انقلاب

غرب ایران - رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار هزاران نفر از کارگران، با بیان نقش کلیدی جامعه کارگری در جهش تولید و بهبود وضع اقتصادی کشور، به تبیین وظایف مسئولان برای حل مشکلات قشرِ قانع و نجیب کارگر پرداختند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *