کرونا ۱۰ خانواده دیگر را در استان عزادار کرد

به گزارش پایگاه خبری غرب ایران؛ محمد طاهری گفت: با شناسایی یک هزار و ۳۶۵ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در این استان، مجموع بیماران بستری مثبت به ۲۵ هزار و ۶۱۸ و بیماران سرپایی مثبت به ۷۶ هزار و ۴۵۳ نفر رسید.

وی افزود: همچنین با فوت ۱۰ بیمار دیگر در ۲۴ ساعت گذشته آمار مرگ و میر ناشی از کرونا در استان از ابتدای همه گیری ویروس تاکنون به ۲ هزار و ۶۷۱ مورد رسیده است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان تأکید کرد: تعداد مراجعان سرپایی به اورژانس بیمارستان‌های استان با علائم تنفسی مشکوک به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته یک هزار و ۴۶۱ مورد بود که ۲۷۰ نفر از مراجعان به بیمارستان‌ها در بخش عادی بستری شدند.

طاهری تصریح کرد: ۲۶ بیمار مبتلا به کرونا در بخش آی. سی. یو مراکز درمانی استان بستری هستند و در مجموع وضعیت جسمی ۶۴ بیمار بستری در بیمارستان‌های استان وخیم گزارش شده است.

شایان ذکر است: از مجموع ۱۰ شهرستان استان همدان، فامنین در وضعیت نارنجی و مابقی شهرستان‌ها در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارند.

 

انتهای خبر / ب

درباره‌ی خبرنگار4

همچنین ببینید

مصوبات سفر رهبری در کردستان ۱۰۰ درصد متحقق شد

غرب ایران - رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کردستان گفت: اجرای هزار و ۲۵۷ پروژه مصوب سفر رهبر معظم انقلاب در استان ۱۰۰ درصد تحقق پیدا کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *