کوید ۱۹ جان ۱۶ همدانی دیگر را گرفت

به گزارش پایگاه خبری غرب ایران؛ سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان اظهارداشت: در مجموع با یک هزار و ۱۷۵ مورد جدید تعداد بیماران سرپایی مثبت از ابتدای همه گیری کرونا تاکنون به ۶۷ هزار و ۱۲۰ نفر و بیماران بستری مثبت به ۲۳ هزار و ۷۳۸ رسیده است.

 دکتر محمد طاهری تصریح کرد: تعداد مراجعان سرپایی به اورژانس بیمارستان‌ها با علایم تنفسی مشکوک به کرونا یک هزار و ۸۳۰  مورد بود که ۲۶۰ نفر از مراجعان در بخش عادی و ۳۳  بیمار در بخش آی. سی. یو بستری هستند.
حال ۵۶  بیمار مبتلا به کرونا وخیم گزارش شده است.
وی  درباره آخرین آمار بستری بیماران کرونایی در شهرستان‌های استان نیز افزود: شمار بیماران کرونایی بستری از ابتدای همه گیری ویروس کرونا تاکنون در بیمارستان‌های اسدآباد یک هزار و ۱۷۸، بهار یک هزار و ۲۰۵، تویسرکان یک هزار و ۳۰۶، رزن ۹۶۳، درگزین ۳۲۴، فامنین ۳۶۱ و کبودراهنگ یک هزار و ۲۲۹ نفر است.
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: همچنین تاکنون ۴ هزار و ۵۲۷ نفر در ملایر، ۲ هزار و ۹۱۷  نفر در نهاوند و ۹ هزار و ۲۰۰  نفر نیز در شهرستان همدان و خارج از استان ۵۲۸  مورد مثبت گزارش شده است.

 

انتهای خبر / ب

 

درباره‌ی خبرنگار4

همچنین ببینید

مصوبات سفر رهبری در کردستان ۱۰۰ درصد متحقق شد

غرب ایران - رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کردستان گفت: اجرای هزار و ۲۵۷ پروژه مصوب سفر رهبر معظم انقلاب در استان ۱۰۰ درصد تحقق پیدا کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *