برگزاری ترم آینده دانشگاه بوعلی‌سینا به صورت غیر حضوری

به گزارش غرب ایران ؛ دکتر یعقوب محمدی‌فر اظهار کرد: طبق برنامه‌ریزی انجام شده قرار بود در ترم آتی، دانشجویان مقطع کارشناسی به صورت غیرحضوری و دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد و دکتری به صورت حضوری، آموزش ببینند.

محمدی‌فر تصریح کرد: با توجه به شرایط موجود در کشور خیلی دور از انتظار است که در یک ماه آینده همه دانشجویان کارشناسی ارشد، دکتری و همه افراد در ارتباط با این گروه‌ را به صورت کامل واکسینه کرد و فقط در حال حاضر اساتید دانشگاه، دز اول واکسن را دریافت کرده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه ما دانشگاه معین استان هستیم، اسامی ۶۰ هزار نفری دانشحویان استان در تمام مقاطع تحصیلی را از دانشگاه‌های وزارت علوم، دریافت و برای وزارتخانه و دانشگاه علوم‌پزشکی ابن‌سینا برای واکسینه شدن، ارسال کردیم.

رئیس دانشگاه بوعلی‌سینا همدان با بیان اینکه برای بازگشایی دانشگاه‌ها تابع تصمیمات کلان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و ستاد مدیریت کرونا کشور هستیم، مطرح کرد: برای بازگشایی دانشگاه‌ها و به دنبال آن، بازگشایی خوابگاه‌ها و سلف‌های غذاخوری باید قشر عظیمی از جامعه واکسینه شوند و با توجه به شرایط موجود در کشور، بعید است در مهرماه یک ترم عادی داشته باشیم.

انتهای پیام/ف

درباره‌ی خبرنگار3

همچنین ببینید

دیدار معلمان با رهبر انقلاب

غرب ایران - حضرت آیت‌الله خامنه‌ای همچنین گسترش تظاهرات حمایت از ملت فلسطین در آمریکا و کشورهای دیگر را نشانه استمرار اولویت مسئله غزه در افکار عمومی جهان خواندند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *