هجدهمین جشنواره هنر‌های تجسمی با معرفی برترینها به کار خود پایان داد

به گزارش پایگاه خبری غرب ایران؛ بیش از ۴۰۰ اثر شامل ۱۶۰ نقاشی، ۱۲۰ قطعه عکس، ۵۰ پوستر و ۹۰ اثر در بخش دفاع مقدس به دبیرخانه جشنواره ارسال شده بود.

در پایان این جشنواره در بخش نقاشی مهناز حاجیلو از فامنین، مهناز فتحی از همدان و سجاد محمودی از تویسرکان شایسته تقدیر شدند و سمیه صادقی پری از ملایر، مریم درخشان فر از ملایر و امیر نجفی از ملایر به ترتیب اول تا سوم شدند.

در بخش پوستر هم عاطفه بیاجیان از اسدآباد و سعید دوستی از همدان شایسته تقدیر شدند و فاطمه زارعی از کبودراهنگ رتبه اول را کسب کرد.

همچنین در بخش عکس فاطمه بصیری از تویسرکان، شایسته تقدیر شد و محمدامین نجفی از همدان، رضا زنگنه از همدان و سعید سلیمانی از تویسرکان به ترتیب اول تا سوم شدند.

گفتنی است: در بخش ویژه دفاع مقدس هم در “بخش نقاشی” فاطمه کلهر از همدان و هادی استواری از کبودراهنگ، در “بخش عکس” متین باب الحوائجی از همدان و زهرا ورمزیار از همدان و در ” بخش پوستر” زهره نصرالهی از تویسرکان لوح تقدیر و هدیه نقدی دریافت کردند.

در پایان شایان ذکر است: جشنواره هنر‌های تجسمی «امید» با هدف گسترش نشاط اجتماعی، ارج نهادن به پدیدآورندگان آثار فاخر هنری و تبیین نقش هنر و هنرمندان به عنوان کنشگران مؤثر اجتماعی برگزار شد.

 

انتهای خبر / ب

درباره‌ی خبرنگار4

همچنین ببینید

۱۶۴ هزار‌ نفر متقاضی دریافت مسکن “قانون جوانی جمعیت”تایید شدند

غرب ایران - دبیر جوانی جمعیت در وزارت راه و شهر‌سازی گفت: با ابلاغ قانون جوانی جمعیت برای دریافت مسکن از اواخر مهرماه سال ۱۴۰۰ و اجرای پیش‌نیاز‌های آن تاکنون، ۱۶۴ هزار‌ نفر مشمول قانون ماده ۴ تایید نهایی شدند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *