۱۰ میلیارد تومان برای ساخت زورخانه همدان اختصاص یافت

به گزارش غرب ایران حمید سیفی مدیرکل ورزش و جوانان همدان اظهار داشت: این اعتبار در سفر اخیر رئیس سازمان برنامه ‌و بودجه کشور به استان و رایزنی‌های مشترک شاهرخی استاندار همدان و حاجی بابایی نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی تامین شد.

وی اضافه کرد: زورخانه بین المللی همدان به لحاظ وسعت و تجهیزات در کشور بی‌نظیر خواهد بود و توجه ویژه برای تکمیل این طرح بزرگ ورزشی در دستور کار است.

سیفی خاطرنشان کرد: ورزش باستانی و زورخانه‌ای در همدان قدمتی ۲۰۰ ساله دارد و باستانی‌کاران همدانی در سطح کشور مطرح و دارای عناوین متعددی هستند.

وی افزود: برخورداری از زورخانه‌ای استاندارد و مجهز حق قهرمانان، پهلوانان و پیشکسوتان ورزش این استان است و مسوولان حمایت جدی در تامین منابع در سرعت بخشیدن در ساخت این مجموعه دارند.

مدیرکل ورزش و جوانان همدان یادآور شد: عملیات ساخت زورخانه بین المللی این استان در زمینی به متراژ ۶۵۰ مترمربع در سال ۹۷ آغاز شد و قرار است از محل اعتبارات ملی ساخته شود.

 

انتهای پیام/م م

درباره‌ی خبرنگار1

همچنین ببینید

پرداخت ۶ هزار میلیارد به گندم‌کاران همدانی

غرب ایران - مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان همدان گفت: سال گذشته در استان همدان ۶ هزار میلیارد تومان پول خرید گندم به گندم‌کاران و کشاورزان پرداخت شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *