سوانح جاده‌ای منجر به فوت ۱۶ موتورسوار در استان همدان شد

به گزارش پایگاه خبری غرب ایران ؛ سرهنگ رضا عزیزی افزود: همه موتورسواران فوت شده در این مدت بدون گواهینامه بوده و هیچ یک از آن‌ها از کلاه ایمنی استفاده نکرده بودند.

 

وی گفت: سوانح منجر به جرح و فوت موتورسواران روز هنگام در روستا‌ها و معابر فرعی و شب هنگام در جاده‌های اصلی به علت کاهش حضور تیم‌های گشتی پلیس راه در مسیر‌های شریانی و ورود موتورسواران به مسیر‌های اصلی، اتفاق می‌افتد.

 

رئیس پلیس راه استان همدان با اشاره به اینکه اغلب درگذشتگان بین ۱۵ تا ۴۵ سال سن داشتند تصریح کرد: متاسفانه استقبال این طیف برای استفاده از کلاه ایمنی بسیار کمرنگ است و تنها با دیدن پلیس و برای جریمه نشدن از کلاه ایمنی استفاده می‌کنند.

 

سرهنگ عزیزی افزود: نیمه شب گذشته موتورسوار ۱۵ ساله که با ترک نشین حدود ۴۰ سال در جاده ملایر – بروجرد تردد داشت با گارد ریل وسط جاده برخورد کرد که با توجه به استفاده نکردن موتورسوار نوجوان از کلاه ایمنی و شدت سانحه، او بلافاصله جان باخت، اما ترک نشین مجروح و به مرکز درمانی منتقل شد.

 

در پایان سرهنگ عزیزی از خانواده‌ها خواست از تامین و پرداخت هزینه خرید موتورسیکلت برای فرزندان بدون گواهینامه پرهیز کنند.

 

انتهای خبر /ب

درباره‌ی خبرنگار4

همچنین ببینید

ارائه بیش از ۸۵ هزار خدمات دندانپزشکی در مراکز بهداشتی همدان

غرب ایران - معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: ۸۵ هزار و ۴۷۷ خدمت دندانپزشکی دو سال گذشته در مراکز بهداشتی استان همدان انجام شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *