کشف ۳۰ کیلوگرم مواد مخدر در همدان

به گزارش پایگاه خبری غرب ایران ؛ فرمانده انتظامی استان همدان گفت: با تلاش‌های اطلاعاتی چند ماهه پلیس مبارزه با مواد مخدراستان همدان بر روی یک باند قاچاق و توزیع مواد مخدر از نوع هروئین مشخص شد، این باند با شیوه و شگرد‌های پیچیده اقدام به انتقال مواد مخدر از یکی از استان‌های مرکزی به استان‌های غربی می‌کند.

سردار سلمان امیری افزود: با توجه به اشراف اطلاعاتی ایجاد شده یک قاچاقچی در این زمینه خودرو نامبرده شناسایی و در بازرسی از آن، ۲۰ کیلوگرم مواد مخدر هروئین با لفافه از وی کشف شد.

وی تصریح کرد: در عملیات دوم نیز کارکنان پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان با همکاری کارکنان انتظامی شهرستان کبودراهنگ قاچاقچیانی که با یک دستگاه خودرو سواری اقدام به انتقال مواد مخدر از استان‌های جنوبی به همدان و سپس شهرستان کبودرآهنگ را کرده بودند در همدان شناسایی شدند.

فرمانده انتظامی استان همدان گفت: پس از متوقف کردن خودرو متهمان در بازرسی از آن، ۱۰ کیلوگرم مواد مخدر تریاک با لفافه کشف و ۲ متهم دستگیر شدند.

انتهای خبر / ب

درباره‌ی خبرنگار4

همچنین ببینید

پرداخت ۶ هزار میلیارد به گندم‌کاران همدانی

غرب ایران - مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان همدان گفت: سال گذشته در استان همدان ۶ هزار میلیارد تومان پول خرید گندم به گندم‌کاران و کشاورزان پرداخت شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *