۲۷ پایگاه سنجش سلامت نوآموزان بدو ورود به دبستان فعال می‌شوند

به گزارش غرب ایران، محمد پورداود مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان گفت: حدود ۳۰ هزار نوآموز از یکم تیرماه امسال  در ۲۷ پایگاه سنجش سلامت نوآموزان،مورد سنجش قرار خواهند گرفت.

او ادامه داد:در پایگاه‌های سنجش علاوه بر انجام مراقبت‌های بهداشتی وضعیت بینایی، شنوایی و آمادگی تحصیلی نوآموزان بررسی می‌شود و اطلاعات آن در سامانه سیب انجام می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان با بیان این که سنجش نو‌آموزان با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی و براساس نوبت گیری انجام خواهد شد، گفت: اولیا می‌توانند با مراجعه به دبستان محل سکونت خود نسبت به ثبت نام نوآموز و دریافت کد رهگیری اقدام و در موعد مقرر به پایگاه‌های طرح سنجش مراجعه کنند.

پورداود با اشاره به ضرورت معاینه همه نوآموزان بدو ورود به دبستان در این طرح افزود: اگر نوآموزی در این طرح شرکت نکند گواهی سنجش سلامت در یافت نمی‌کند و نام نویسی در مدارس نهایی نخواهد شد.

 

انئهای پیام/م م

درباره‌ی خبرنگار1

همچنین ببینید

۱۶۴ هزار‌ نفر متقاضی دریافت مسکن “قانون جوانی جمعیت”تایید شدند

غرب ایران - دبیر جوانی جمعیت در وزارت راه و شهر‌سازی گفت: با ابلاغ قانون جوانی جمعیت برای دریافت مسکن از اواخر مهرماه سال ۱۴۰۰ و اجرای پیش‌نیاز‌های آن تاکنون، ۱۶۴ هزار‌ نفر مشمول قانون ماده ۴ تایید نهایی شدند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *