اجرای ۱۰ هزار میلیارد تومان طرح در همدان بیانگر بی‌اثر بودن تحریم هاست

به گزارش غرب ایران، سیدسعید شاهرخی در شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی اظهار داشت: پروژه هایی همچون صنایع فروسیلیس و سیلیس حتی در خاورمیانه بی همتاست و احداث چهار گاوداری بزرگ نیز نمونه هایی از رشد سرمایه گذاری در این استان است.

وی از اجرای ۳۰۰ طرح کوچک و بزرگ در سراسر استان خبر داد و گفت: این طرحها با پیشرفت فیزیکی خوبی در حال اجرا هستند و به زودی تفاهمنامه ۲ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری برای طرحهای جدید را با بخش خصوصی منعقد می کنیم.

استاندار همدان با اشاره به افتتاح سه سد در دولت تدبیر و امید افزود: به ثمر نشستن این طرحها حاصل تعامل و همکاری تیم مدیریتی استان است که مردم اثرات آن را به وضوح لمس می کنند.

شاهرخی از رشد سه درصدی پرداخت تسهیلات به فعالان اقتصادی و تولیدکنندگان ابراز خرسندی کرد و گفت: این مهم حکایت از تعامل بانک های استان با بخش خصوصی در سال گذشته دارد و خواهان استمرار و تقویت این رابطه در سال جاری هستیم.

او با قدردانی از فعالان اقتصادی استان گفت: بخش خصوصی در دوران شیوع کرونا آسیب جدید دید اما با صبر و شکیبایی چراغ تولید را نگه داشت حتی برای توسعه و تکمیل نیز اقدام کردند که استقامت آنها ستودنی است.

نماینده عالی دولت در استان همدان افزود: کارخانه شیشه و صنایع چینی آلات بهداشتی مشتی از خروار توسعه و رونق تولید در این استان هستند که در روزهای اخیر مورد بازدید قرار دادیم.

وی خاطرنشان کرد: حدود ۲ هزار و ۸۰۰ واحد در عرصه صنعت، کشاورزی و معدن در استان همدان فعالیت دارد که به طور مرتب وضعیت آنها برای احصا موانع و مشکلات توسط تیم اقتصادی استان رصد و ارزیابی می‌شود.

شاهرخی گفت: بخشی از این مسائل در صحن شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی مطرح و رسیدگی می شود که تعداد زیادی از آنها حل و فصل شده و برخی هم در حال پیگیری است.

استاندار همدان به معاونان سیاسی، اقتصادی و عمرانی خود ماموریت داد تمام مصوبات شورای گفت و گو در سال گذشته را مورد بازبینی قرار دهند تا هیچ مصوبه ای اجرا نشده باقی نماند.

او به مسئولان دبیرخانه شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی توصیه کرد: با دقت مشکلات فعالان عرصه تولید، تجارت و صادرات را احصا کرده و در این جلسه مطرح و رسیدگی کنند.

 

انتهای پیام/م م

درباره‌ی خبرنگار1

همچنین ببینید

۱۶۴ هزار‌ نفر متقاضی دریافت مسکن “قانون جوانی جمعیت”تایید شدند

غرب ایران - دبیر جوانی جمعیت در وزارت راه و شهر‌سازی گفت: با ابلاغ قانون جوانی جمعیت برای دریافت مسکن از اواخر مهرماه سال ۱۴۰۰ و اجرای پیش‌نیاز‌های آن تاکنون، ۱۶۴ هزار‌ نفر مشمول قانون ماده ۴ تایید نهایی شدند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *