احداث ۳۰۰ واحد تولیدی در همدان

به گزارش خبرگزاری غرب ایران ، سید سعید شاهرخی حاشیه بازدید از طرح توسعه شرکت شیشه همدان با بیان اینکه دستگاه‌های اجرایی با عزمی راسخ‌تر در کنار واحدهدی تولیدی هستند و این اولویت ماست اظهار کرد: دستگاه‌های اجرایی زمینه حمایت و پشتیبانی از طرح توسعه شرکت شیشه را فراهم کنند تا این شرکت به اهداف خود در تداوم کار دست پیدا کند.

وی گفت: در جریان تحریم‌های ناجوانمردانه آمریکا و فشارهای حداکثری که با اهداف خاصی بر کشور وارد شد، این تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی بودند توانسنتد مثل سربازان خط مقدم در مقابل تحریم‌ها مقابله و مقاومت کنند.

استاندار همدان تلاش متولیان صنعت شیشه در حفظ نگهداری خطوط قبلی و همچنین عزم آن‌ها در توسعه این کارخانه قابل تقدیر و تحسین است اضافه کرد: دست فعالان اقتصادی بخش خصوصی در حوزه‌های مختلف را به گرمی می‌فشاریم و حمایت می‌کنیم.

وی نقش‌آفرینی بخش خصوصی را برگ زرینی در دفتر تاریخ جمهوری اسلامی دانست و با بیان اینکه طرح توسعه فاز سوم شرکت شیشه همدان، اقدامی بزرگ موثر در شرایط کنونی است افزود: گسترش و توسعه شرکت شیشه همدان اقدامی امیدآفرین است و ضروری است که رسانه‌ها این اقدام را به مردم اطلاع‌رسانی کنند.

شاهرخی با بیان اینکه در استان بیش از ۳۰۰ واحد تولیدی در حوزه صنعت معدن، گردشگری و صنایع دستی در حال ساخت‌ هستند گفت: واحدهای صنعتی بزرگی در همدان در حال فعالیت هستند که امیدآفرین و نیز افتخارآفرین‌اند.

وی با تاکید بر اینکه دستگاه‌های دولتی تا پایان دولت از صنایع حمایت و مانع‌زدایی ‌کنند اظهار کرد: شرایط تولید بیشتر، رونق اشتغال و تقویت معیشت مردم توسط دستگاه‌های اجرایی فراهم شود.

انتهای پیام/ ف

درباره‌ی خبرنگار3

همچنین ببینید

۱۶۴ هزار‌ نفر متقاضی دریافت مسکن “قانون جوانی جمعیت”تایید شدند

غرب ایران - دبیر جوانی جمعیت در وزارت راه و شهر‌سازی گفت: با ابلاغ قانون جوانی جمعیت برای دریافت مسکن از اواخر مهرماه سال ۱۴۰۰ و اجرای پیش‌نیاز‌های آن تاکنون، ۱۶۴ هزار‌ نفر مشمول قانون ماده ۴ تایید نهایی شدند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *