برگزاری پویش «من قصه‌گو هستم»

بهناز ضرابی‌زاده با اشاره به برگزاری پویش «من قصه‌گو هستم» گفت: این پویش همزمان با اعلام فراخوان جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی در جهت تقویت و پرورش مربیان فرهنگی و ادبی کانون از ۲۲ فروردین ماه آغاز شده است.

وی برنامه‌های قابل اجرا در این پویش را اشتراک‌گذاری و تحلیل قصه‌گویی‌های برتر کشوری، بررسی قصه‌های پیشنهادی و اجرای زنده قصه‌گویی با حاضران عنوان کرد و افزود: این پویش به مدت ۳۰ روز قابل اجراست تا مربیان فرهنگی بتوانند از تجربه یکدیگر در اجرا بهره برده و با حضور فعال و موفق در جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی حاضر شوند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان با اشاره به اینکه به دلیل شیوع ویروس کرونا این پویش در فضای اسکای روم برگزار می‌شود، تصریح کرد: روزانه از ساعت ۱۲ تا ۱۳ همکاران در این فضا حاضر و یک قصه خوب کشوری را بارگذاری و نقد و بررسی لازم را برای آن‌ها انجام می‌دهند.

بهناز ضرابی‌زاده گفت: روزانه ۶۸ تا ۸۰ نفر از مربیان فرهنگی وادبی استان همدان در این پویش شرکت و از نظرات کارشناسی یکدیگر استفاده می‌کنند.

انتهای خبر/ N.B

درباره‌ی خبرنگار4

همچنین ببینید

پرداخت ۶ هزار میلیارد به گندم‌کاران همدانی

غرب ایران - مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان همدان گفت: سال گذشته در استان همدان ۶ هزار میلیارد تومان پول خرید گندم به گندم‌کاران و کشاورزان پرداخت شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *