پیش‌بینی ۳ راهکار مهم برای تحقق شعار سال در همدان‌

به گزارش غرب ایران ٬ سید سعید شاهرخی در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان با بیان اینکه جذب سرمایه‌گذار و احداث واحدهای تولیدی جدید در راستای شعار سال باید در ستور کار قرار گیرد اظهار داشت: اولویت ما توجه به معیشت از طریق حمایت از تولید به منظور ایجاد شغل برای جوانان بوده است.

وی با اشاره به اینکه برای بهره‌مندی و ساماندهی بهتر منابع استان، برنامه راهبردی تنظیم کردیم که تا کنون اثر بخش و تاثیرگذار بوده است٬ افزود: طبق آمار و ارقام موجود کلیه اهداف و برنامه‌هاق سند راهبردی در دو سال گذشته محقق شده است.

استاندار همدان با بیان اینکه استان ظرفیت‌های خوبی دارد که باید از آنها استفاده شود تا زمینه توسعه آن فراهم شود گفت: سرمایه‌گذاری‌هایی که توسط بخش خصوصی در استان انجام گرفته قابل توجه است.

وی با قدردانی از حمایت‌ها و همراهی بانک‌ها در استان در زمینه تسهیل و رفع موانع تولید عنوان کرد: امیدواریم در سال جدید نیز، شاهد نقش آفرینی بیشتر بانک‌ها باشیم.

شاهرخی با تشریح وضعیت کنونی استان بیان کرد: با توجه به ظرفیت‌های موجود در حوزه‌های مختلفی که صنعت، معدن و تجارت برای سرمایه‌ گذاری، حمایت از سرمایه‌گذار و انجام سرمایه‌گذاری‌های جدید موثر خواهد بود.

وی با اعلام اینکه اولین اقدام مهم در سال جدید که باید پیگیری شود، جذب سرمایه‌گذار در زمینه احیا و احداث واحدهای تولیدی جدید است اظهار داشت: دومین اقدام مهم در سال جدید، حمایت از واحدهای در حال فعالیت و حفظ آن‌هاست تا از این طریق ظرفیت تولید آن‌ها نیز ارتقا یابد.

استاندار همدان  با بیان اینکه  وظیفه مدیران رفع موانع تولید واحدهای تولیدی است تا ظرفیت آ‌نها ارتقا پیدا کند مطرح کرد: سومین‌اقدام مهم احیا واحدهای تولیدی تعطیل شده است، احیای واحدهایی که در اختیار بخش خصوصی و یا آن‌هایی که در اختیار بانک‌ها هستند باید احیا شوند‌.

وی با اشاره به اینکه می‌بایست کارها را به صورت کیفی و توامان و با توجه به اسناد بالادستی پیش ببریم. گفت: برای استفاده‌ بهینه از بودجه جدید، باید ظرفیت‌های استان را احصا شناسایی کرده و بر اساس آن اقدام کنیم.

 

انتهای پیام/م م

درباره‌ی خبرنگار1

همچنین ببینید

ارائه بیش از ۸۵ هزار خدمات دندانپزشکی در مراکز بهداشتی همدان

غرب ایران - معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: ۸۵ هزار و ۴۷۷ خدمت دندانپزشکی دو سال گذشته در مراکز بهداشتی استان همدان انجام شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *