معامله ۴۲۷ میلیون و ۸۵۵ هزار و ۳۷۲ سهم در بورس همدان

غرب ایران -مدیر منطقه‌ای بورس همدان گفت: در بهمن ماه ۶۴ درصد داد و ستد در بورس همدان مربوط به خرید و ۳۶ درصد مربوط به فروش سهام بود.

کامران حسن‌زاده در همدان اظهار کرد: در بهمن ماه امسال ۴۲۷ میلیون و ۸۵۵ هزار و ۳۷۲ سهم مورد معامله قرار گرفت.

وی با بیان اینکه سهام مورد معامله در بورس متعلق به ۳۹۴ شرکت بود تصریح کرد: در تالار بورس منطقه‌ای همدان سهامی به ارزش ۶ هزار و ۷۰۷ میلیارد و ۱۵۷ میلیون و ۸۶۳ هزار و ۱۳۴ ریال داد و ستد شد که ۶۴ درصد مربوط به خرید سهام و ۳۶ درصد مربوط به فروش سهام بود.

مدیر بورس منطقه‌ای همدان گفت: با توجه به ۲۰ روز کاری فعالیت تالار بورس منطقه‌ای استان همدان در این ماه، متوسط ارزش داد و ستد، روزانه ۳۳۵ میلیارد و ۳۵۷ میلیون و ۸۹۳ هزار و ۱۵۷ ریال بوده که نسبت به دی ماه، یک درصد افزایش داشته است.

وی اضافه کرد: در این ماه شرکت‌های گروه سرمایه‌گذاری میراث فرهنگی، بانک گردشگری و گروه دارویی برکت به ترتیب بیشترین ارزش معاملات را به خود اختصاص دادند.

حسن‌زاده یادآور شد: شاخص کل بورس در پایان بهمن‌ماه معادل یک‌میلیون و ۲۳۸ هزار و ۳۵۷ واحد بود که نسبت به ماه گذشته ۸۷ هزار و ۶۳۹ واحد افزایش یافت؛ همچنین شاخص کل فرابورس نیز با ۵۹ واحد افزایش به ۱۷ هزار و ۵۹۰ واحد رسید.

انتهای پیام/ف

درباره‌ی خبرنگار3

همچنین ببینید

افزایش ۶۰ درصدی تولید نفت در دولت سیزدهم

غرب ایران - وزیر نفت با اعلام اینکه در دولت سیزدهم نه تنها معطل قدرت‌های بزرگ نشدیم، بلکه بر توان داخلی تکیه کردیم، گفت: در این دولت ۶۰ درصد به تولید نفت، ۵۴ میلیون متر مکعب به تولید گاز، بیش از ۲۲۰هزار بشکه به ظرفیت پالایشی و۱۰ میلیون تن به تولید محصولات پتروشیمی افزوده شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *