ساخت سد گرین با همکاری بانک های استان همدان سرعت می یابد

به گزارش غرب ایران، منصور ستوده، مدیر عامل شرکت آب منطقه ای همدان گفت: ساخت سد گرین نهاوند با هزار و ۷۲۲ میلیارد ریال تسهیلات بانکی شتاب می گیرد.

او با بیان اینکه ساخت سد گرین به خاطر هزینه بالا و کمبود اعتبارات دولت تاکنون به کندی پیش می رفت افزود: با این تسهیلاتی که بانک های کشاورزی, صادرات و تجارت پرداخت می کنند , دولت اعتبار مورد نیاز برای تکمیل این طرح را دارد.

مدیر عامل شرکت آب منطقه ای همدان بیان کرد: ۴۰ درصد از کل این تسهیلات را بانک کشاورزی پرداخت می شود و دولت تضمین کننده این تسهیلات است.

ستوده بیان کرد: این تسهیلات را طی ۳ سال واگذار می کنیم و دولت هم پس از ۶ ماه تنفس بازپرداخت, طی ۷ سال وام را پرداخت می کند.

او با اشاره به سود ۱۸ درصدی این وام گفت: بعد از بهره برداری از سد گرین بخش خصوصی با درآمد حاصل از فروش آب به شرکت آب منطقه ای و آب و فاضلاب سود و هزینه های خود برای این سرمایه گذاری را بدست می آورد.

انتهای پیام/م م

درباره‌ی خبرنگار1

همچنین ببینید

۱۶۴ هزار‌ نفر متقاضی دریافت مسکن “قانون جوانی جمعیت”تایید شدند

غرب ایران - دبیر جوانی جمعیت در وزارت راه و شهر‌سازی گفت: با ابلاغ قانون جوانی جمعیت برای دریافت مسکن از اواخر مهرماه سال ۱۴۰۰ و اجرای پیش‌نیاز‌های آن تاکنون، ۱۶۴ هزار‌ نفر مشمول قانون ماده ۴ تایید نهایی شدند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *