سرمایه گذاری بی نظیری در زمینه تقویت شبکه‌های آبرسانی، تصفیه خانه و تولید برق صورت گرفته

به گزارش غرب ایران ، حمیدرضا حاجی بابایی در  شورای برنامه‌ریزی و توسعه و اقتصاد مقاومتی استان با بیان اینکه نیاز  ۳۵  میلیون نفر مردم نیازمند کشور در بودجه ۱۴۰۰ به خوبی دیده شده است، اظهار داشت: در بودجه ۱۴۰۰ پشتیبانی خوبی از مردم خواهیم داشت کما اینکه بهای آب و برق اقشار محروم و نیازمند رایگان و این موضوع در آینده نزدیک به قانون تبدیل می‌شود.

وی با اشاره به اینکه اعتبارات خوبی نیز در استان در ۲ سال  گذشته جذب شده است، افزود: ۲۳۹۰ میلیارد تومان اعتبار به تازگی برای توسعه و تکمیل طرح‌های در حال اجرای صنعت آب و برق استان همدان جذب شده است.

نماینده مردم همدان در مجلس با بیان اینکه  سرمایه گذاری بی نظیری در زمینه تقویت شبکه‌های آبرسانی، تصفیه خانه و تولید برق صورت گرفته و توسعه این صنعت در استان ستودنی است، عنوان کرد: در این راستا ۱۷۱ میلیارد تومان اعتبار برای توسعه این صنعت در استان که بسیار اثرگذار است، پیش بینی شده است.

وی با اعلام اینکه برای احداث مدل دوم تصفیه‌خانه شهر همدان نیز ۵۰۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری شده است، مطرح کرد: با اجرای این طرح ظرفیت این تصفیه خانه از ۶۴۰ به ۱۲۸۰ لیتر در ثانیه می‌رسد تا هر‌آن‌چه آب در شهر همدان مصرف می‌شود،  تصفیه ‌شود.

حاجی بابایی اظهار داشت:  آب حاصل از تصفیه خانه همدان در صنایع مختلف و نیروگاه شهید مفتح مصرف می‌شود و این مسئله برای چرخه تولید و مصرف آب در سطح استان کار بزرگی است.

وی همچنین ادغام شرکت‌های آب روستایی و شهری را اقدامی موثر در راستای شتاب دهی کارها و اجرای طرح‌ها دانست و گفت: نتایج این اقدام در سال‌های بعد مشخص می‌شود.

نماینده مردم همدان همچنین از هزینه ۷۱۵  میلیارد تومان اعتبار در زمینه بهداشت و درمان  خبر داد و افزود: در این بخش نیز اعتبارات خوبی برای استان جذب شده است.

انتهای پیام/م م

درباره‌ی خبرنگار1

همچنین ببینید

۶۰ درصد شعب رأی گیری دور دوم انتخابات مجلس تمام الکترونیک هستند

رئیس ستاد انتخابات کشور گفت: ۱۱ هزار ۵۰۰ شعبه اخذ رأی در مرحله دوم انتخابات پیش بینی شده است که ۶۰ درصد آن تمام الکترونیک است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *