روند کاهشی شیوع کرونا در همدان متوقف شده است

غرب ایران -استاندار همدان گفت: روند کاهشی آمار کرونا در استان همدان متوقف شده است؛ هموطنان نسبت به رعایت پروتکل‌ها جدیت بیشتری داشته باشند.

سید سعید شاهرخی در ستاد مدیریت کرونا در استان، اظهار داشت: روند کاهشی آمار کرونا در استان که در هفته‌های گذشته وجود داشت متوقف شده و اینک باید مواظب باشیم موج چهارم بیماری را تجربه نکنیم.

وی با تأکید بر اینکه مردم از شرکت در دورهمی‌ها و دیگر اجتماعات به شدت دوری کنند تصریح کرد: متأسفانه بیشترین علت ابتلای بیماران به کرونا مربوط به حضور در دورهمی‌های خانوادگی و تجمعات است.

استاندار همدان با بیان اینکه  بر اساس اعلام ستاد ملی، همدان، فامنین، بهار و اسدآباد در وضعیت آبی قرار دارند، گفت: تویسرکان، رزن، درگزین، کبودرآهنگ، ملایر، نهاوند و سایر نقاط استان نیز در وضعیت زرد قرار دارند.

شاهرخی با بیان اینکه ۱۱ ماه است که روزهای شنبه، جلسه ستاد مقابله با کرونا در سطح ملی و استانی، برای کنترل روند گسترش کرونا برگزار می‌شود اظهار داشت: مردم و همه دستگاه‌های اجرایی باید برای پیشگیری از بروز پیک جدید بیماری با ما همکاری کنند.

وی با تأکید بر اعمال پروتکل‌های بهداشتی، تصریح کرد: استفاده از ماسک و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی در شرایط فعلی ضروری است. همه اقشار مختلف نیز باید اجرای پروتکل‌ها را رعایت کنند تا روند گسترش تحت کنترل باشد.

استاندار همدان افزود: با کسانی که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نکنند برخورد قانونی می‌شود.

انتهای پیام/خ

درباره‌ی خبرنگار2

همچنین ببینید

مصوبات سفر رهبری در کردستان ۱۰۰ درصد متحقق شد

غرب ایران - رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کردستان گفت: اجرای هزار و ۲۵۷ پروژه مصوب سفر رهبر معظم انقلاب در استان ۱۰۰ درصد تحقق پیدا کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *