نمایشگاه نقش پدافند هوایی در دوران دفاع مقدس در همدان افتتاح شد

به گزارش غرب ایران، ظهر امروز نمایشگاه نقش پدافند هوایی در “دوران دفاع مقدس و در حال حاضر” با مدیریت و نقش شهدای پایگاه سوباشی همدان در محل باغ موزه دفاع مقدس همدان افتتاح شد.

این نمایشگاه امروز افتتاح شده و بازدیدکنندگان و علاقه‌مندان می‌توانند تا روز ۱۸ بهمن‌ماه برای بازدید از این دستاوردها به باغ موزه دفاع مقدس مراجعه کنند.

سردار مهدی ظفری در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه اظهار داشت: در عین حال که پدافند هوایی چندان نام نشانی ندارد اما خط مقدم نیروهای مسلح پدافند هوایی است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان افزود: ما از تعهد و دقت در انجام امور پدافند هوایی کامل مطلع هستیم و به میزان تعهد بالای آن‌ها اقرار می‌کنیم.

مدیر اجرایی باغ موزه دفاع مقدس همدان نیز با اشاره به اینکه نامه‌ای به دستگاه‌ها اجرایی و نیروهای مسلح استان ارسال شد که می‌توانند نقش و دستاوردهای خود رابا قرار دادن مکان در اختیار ان‌ها به نمایش بگذارند، اظهار داشت: یکی از قشرهایی که بسیار محجور واقع شده پدافند هوایی است و این نمایشگاه با محوریت شهدا و پایگاه سوباشی و دستاوردهای این پایگاه برگزار شده است.

خسرو زند افزود: با برگزاری این نمایشگاه می‌خواستیم نقش پدافند هوایی در دوران دفاع مقدس و اکنون را که نقش ویژه‌ای در حفظ حریم آسمان‌ها داشتند، به نمایش بگذاریم.

 

 

انتهای پیام/م م

درباره‌ی خبرنگار1

همچنین ببینید

دیدار کارگران با رهبر انقلاب

غرب ایران - رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار هزاران نفر از کارگران، با بیان نقش کلیدی جامعه کارگری در جهش تولید و بهبود وضع اقتصادی کشور، به تبیین وظایف مسئولان برای حل مشکلات قشرِ قانع و نجیب کارگر پرداختند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *