جزو موفق‌ترین استان‌ها در واگذاری‌ها پروژه‌ها به بخش خصوصی هستیم/ ۲۳ درصد کل واگذاری‌ پروژه‌ها در کشور مربوط به همدان است

به گزارش پایگاه خبری غرب ایران؛ سید سعید شاهرخی پ در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه و اقتصاد مقاومتی استان که با حضور مدیران و نمایندگان مجلس شورای اسلامی برگزار شد بابیان اینکه در شرایط امروز جامعه نیازمند مدیریت جهادی هستیم، اظهار داشت: استان همدان از استان‌های موفق در واگذاری پروژه‌ها به بخش خصوصی بوده است.

وی با اشاره به اینکه در سال پایان دولت که با مشکلاتی مانند تحریم‌های دشمن و شرایط سخت کرونا روبه‎رو هستیم، بنابراین باید مدیریت جهادی در شبانه‌روز داشته باشیم عنوان کرد: همکاری نمایندگان و پیگیری مدیران در راستای توسعه استان قابل‌تقدیر است.

استاندار همدان با اعلام اینکه همکاری خوب نمایندگان و پیگیری مدیران استان سبب جذب اعتبارات زیادی در سطح ملی شده است که این می‌تواند در توسعه استان بسیار اثرگذار باشد، گفت:  ۲۳ درصد کل واگذاری‌ پروژه‌ها در کشور مربوط به استان همدان است به همین دلیل استان همدان از موفق‌ترین استان‌ها در واگذاری‌ها پروژه‌ها به بخش خصوصی است.

 وی با تأکید بر اینکه باید دارایی‌های راکد در اختیار دولت و دستگاه‌ها قرار گیرد، بیان کرد: حمایت از سرمایه‌گذاری در اولویت استان است پس باید همه مجموعه‌های دولتی در این حوزه ورود داشته باشند.

شاهرخی با اعلام اینکه در سال گذشته ۶۴۰۰میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در استان انجام‌شده است مطرح کرد:  این آمار نشانه موفقیت استان در حمایت از تولید و بخش خصوصی است.

وی با اشاره به حمایت خوب دستگاه‌های نظارتی استان از تولیدکنندگان و سرمایه‌گذاران گفت: دستگاه‌های نظارتی استان در کنار تولیدکنندگان است، بنابراین نگرانی از حضور دستگاه‌های نظارتی وجود ندارد چراکه دستگاه‌ها باید مسیر قانونی را بپیمایند.

استاندار همدان با تأکید بر اینکه مدیران باید از ظرفیت نمایندگان برای جذب بودجه و توسعه استان استفاده کنند، اظهار داشت: در سال‌های گذشته ۱۱ میلیارد از اعتبارات قابل‌جذب برای استان به خزانه بازمی‌گشت که امروز این رقم در سال گذشته به چند صد میلیون رسیده است هرچند هیچ‌رقمی حتی درصد اندکی از این اعتبارات نباید به خزانه بازگشت داده شود.

انتهای پیام/خ

درباره‌ی خبرنگار2

همچنین ببینید

دیدار تیم ملی والیبال دانش‌آموزی ایران با رهبر انقلاب

غرب ایران - تیم ملی والیبال دانش‌آموزی ایران که به تازگی قهرمان رقابت‌های ‌والیبال دانش‌آموزان جهان در صربستان شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *