پروژه‌های بزرگ استان همدان را با تهاتر نفتی به سرانجام می‌رسانیم

به گزارش پایگاه خبری غرب ایران، حمیدرضا حاجی بابایی  در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه و اقتصاد مقاومتی استان همدان که با حضور مدیران و نمایندگان مجلس شورای اسلامی به ریاست استاندار همدان و با موضوع بررسی مهمترین مسائل استان در حوزه بودجه‌ای و اعتبارات برگزار شد، گفت: باید جذب اعتبارات ملی از اولویت‌های مدیران استان همدان باشد و از ظرفیت تبصره ۵ برای تسریع در اجرای پروژه‌های عمرانی استفاده شود.

وی با بیان اینکه مشکل بودجه نداریم و باید از سایر ظرفیت‌های تعریف شده قانونی استفاده کنیم، افزود: حوزه بهداشت و درمان استان همدان در جذب اعتبارات ملی عملکرد بسیار خوبی داشته و سایر دستگاه‌ها نیز باید به این حوزه ورود پیدا کرده و اعتبارات ملی جذب کنند.

حاجی بابایی با بیان اینکه بانک‌های استان همدان نیز باید در زمینه توسعه استان همدان تلاش کنند و در بحث اعتبارات همراه تولید باشند، گفت: بازگشت اعتبارات به خزانه به حداقل رسیده و این امر حاصل زحمات و تلاش استاندار و مدیران استان همدان است.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی گفت: باید پروژه‌های بزرگ برای استان همدان تعریف شود و با تهاتر نفتی آن را به سرانجام برسانیم.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی نیز با بیان اینکه باید نظارت در بازار تقویت شود؛ گفت: نظارت بر بازار یک ضرورت است تا کالای مورد نیاز مردم تأمین شود.

عطاالله سرمندی تاکید کرد: باید در توزیع اعتبارات عدالت در شهرستان‌ها مورد توجه قرار گیرد تا همه شهرستان‌ها از اعتبارات استانی استفاده کنند.

وی خواستار توجه بیشتر به شهرستان اسدآباد د و گفت: باید پروژه‌های مهم شهرستان اسدآباد مورد توجه قرار گیرد و اعتبارات لازم اختصاص پیدا کند

انتهای خبر/خ.

درباره‌ی خبرنگار2

همچنین ببینید

معرفی ظرفیت‌های صادراتی همدان برای افزایش تعاملات تجاری غرب

غرب ایران - معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار همدان با بیان اینکه معرفی ظرفیت‌های صادراتی همدان نقطه عطفی برای افزایش تعاملات تجاری غرب کشور است، گفت: با تمام توان در اکسپو ۲۰۲۴ شرکت خواهیم کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *