جزئیات محدودیت‌های یک هفته‌ای در همدان اعلام شد

به گزارش غرب ایران، سید سعید شاهرخی استاندار همدان در ستاد استانی مدیریت کرونا بر رعایت پروتکل های بهداشتی از طرف مردم و همه مجموعه‌های دولتی و غیر دولتی در استان تاکید کرد و اظهار داشت: محدودیت‌های یک هفته‌ای از امروز با هدف کمک به سلامتی مردم اعمال می‌شود و همه مجموعه‌های دولتی و غیردولتی موظف به اجرای آن هستند.

وی تصریح کرد:کلیه مراکز آموزش از حمله مدارس، دانشگاه‌ها، آموزشگاه‌های علمی، فنی‌و‌حرفه‌ای و زبان به مدت یک هفته تعطیل و آموزش تنها به‌صورت مجازی انجام می‌شود.

استاندار همدان افزود: کلیه باشگاه‌های ورزشی به‌مدت یک هفته  تعطیل است و حق فعالیت ندارند. ورود به آرامستان‌ها و برگزاری هرگونه مراسم عزا و عروسی در تالارها، رستوران‌ها و مکان‌های عمومی و خصوصی ممنوع است در صورت مشاهده برخورد قانونی می‌شود.

شاهرخی گفت: برگزاری مراسم نماز جمعه و جماعت و روز اربعین  نیز در شهرهای وضعیت  قرمز ممنوع است. همه مجموعه‌های دولتی و خصوصی به ویژه بانک‌ها، ادارات، دفاترپیشخوان، مراکزحمل‌ونقل، مطب پزشکان و دیگر اصناف باید پروتکل‌ها را رعایت کنند در غیر این صورت برخورد قانونی صورت می‌شود.

وی اظهار داشت: فرمانداری همدان نسبت به نظارت بر اصناف و مجتمع‌های پزشکی و دیگر واحدهای خدمت رسان نظارت بیشتری داشته باشد.

استاندار همدان تصریح کرد:  وضعیت استان قرمز است و مردم باید بدانند شرط عبور از شرایط فعلی رعایت پروتکل‌هاست.  باید بازرسی‌ها از اماکن و اصناف بیشتر شود و برخوردهای قانونی جدی تر انجام شود.

انتهای پیام/م م

درباره‌ی خبرنگار1

همچنین ببینید

دیدار کارگران با رهبر انقلاب

غرب ایران - رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار هزاران نفر از کارگران، با بیان نقش کلیدی جامعه کارگری در جهش تولید و بهبود وضع اقتصادی کشور، به تبیین وظایف مسئولان برای حل مشکلات قشرِ قانع و نجیب کارگر پرداختند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *