۶۸ هکتار فضای گلخانه‌ای در شهرستان ملایر

فرماندار ویژه شهرستان ملایر گفت: سال گذشته ۶۸ هکتار فضای گلخانه‌ای در شهرستان ملایر مهیا شد که پنج برابر تعهد این شهرستان در سند راهبری توسعه استان همدان بود.

 قدرت اله ولدی در جلسه شورای حفاظت از منابع آب شهرستان ملایر با بیان اینکه با توجه به سال جهش تولید به دنبال تبدیل شهرستان ملایر به قطب دامپروری کشور هستیم، گفت: این جلسه با نیت عمل به شعار جهش تولید در سال ۹۹ و در راستای منویات مقام معظم رهبری در حال انجام است.

ولدی با اشاره به اینکه ملایر شهر جهانی ملی منبت و شهر جهانی انگور است، گفت: در این جلسه قصد داریم مشکل تأمین آب در ۴ پروژه بزرگ ملایر را حل و آن را تأمین کنیم.

وی با اشاره به مشکلات تأمین آب در سطح کشور، ضرورت تأمین آب مجموعه گاوداری ۶۰۰۰ راسی شستا، توسعه مجموعه‌ی چهار هزار رأسی پگاه ملایر، تأمین آب پیمان دشت و پسآب صنعتی شهرک را از جمله کارهای در دست اقدام عنوان کرد.

فرماندار ویژه شهرستان ملایر گفت: این ۴ طرح افزون بر یک هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد و اشتغالزایی مستقیم برای ۶۰۰ تا ۷۰۰ نفر را در پی خواهد داشت.

ولدی با اشاره به اهمیت سایت گلخانه‌ای پیمان دشت و آورده‌ای که این سایت برای شهرستان ملایر خواهد داشت نیز گفت: سال گذشته ۶۸ هکتار فضای گلخانه‌ای در شهرستان ملایر مهیا شد که پنج برابر تعهد این شهرستان در سند راهبری توسعه استان همدان بود و فضا آماده و جانمایی شده است.

فرماندار ویژه شهرستان ملایر با اشاره به وحدت موجود در شهرستان ملایر عنوان کرد: امیدواریم در سال ۹۹ قدم بزرگی در راستای تبدیل شهرستان ملایر به قطب دامپروری استان و کشور برداریم.

انتهای پیام/ف

درباره‌ی خبرنگار3

همچنین ببینید

دیدار کارگران با رهبر انقلاب

غرب ایران - رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار هزاران نفر از کارگران، با بیان نقش کلیدی جامعه کارگری در جهش تولید و بهبود وضع اقتصادی کشور، به تبیین وظایف مسئولان برای حل مشکلات قشرِ قانع و نجیب کارگر پرداختند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *