اسدآباد از شرایط سفید شیوع کرونا به زرد تغییر وضعیت داد

به گزارش غرب ایران مجید درویشی فرماندار اسدآباد در ستاد پیشگیری از کرونا اظهار داشت: اسدآباد نخستین شهر سفید استان بود اما کاهش حساسیت مردم، مسافرتهای صورت گرفته در ایام تعطیلات و کمرنگ شدن فاصله اجتماعی وضعیت این شهرستان را تغییر داد.

وی اضافه کرد: با توجه به این شرایط نماز جمعه شهر اسدآباد تا اول تیرماه تعطیل و برگزاری هر گونه مراسم، تجمعات بالای ۱۰ نفر و جشن عروسی و ختم اموات در منازل تا اطلاع ثانوی ممنوع است.

فرماندار اسدآباد گفت: گل فروشی ها، آرایشگاه های زنانه، نوازندگان موسیقی مجالس جشن و عروسی و مشاغلی که اقدام به کرایه وسایل برای برگزاری مراسم در منازل می کنند تعطیل هستند و در صورت سرپیچی با آنها برخورد قانونی می شود.

درویشی با بیان اینکه نیروی انتظامی موظف است ماشین های عروس را که در خیابان مشاهده می کند، توقیف و به پارکینگ هدایت کند خاطرنشان کرد: مردم باید محدودیتهای اعمال شده را برای حفظ سلامتی خود بپذیرند.

وی به دفترخانه های ازدواج هشدار داد تجمع بیش از ۱۰ نفر در این اماکن ممنوع است.

فرماندار اسدآباد تاکید کرد: تاکسی ها اجازه سوار کردن بیشتر از دو سرنشین در صندلی عقب را ندارند و رانندگان بی اعتنا به این دستورالعمل جریمه می شوند.

به گفته درویشی فعالیت روزبازارها با نظارت مرکز بهداشت و معاونت بهداشت و درمان مجاز و ضدعفونی اداره ها و استفاده از ماسک و دستکش برای تمام کارکنان و گندزدایی محله های آلوده الزامی است.

 

انتهای پیام/م م

درباره‌ی خبرنگار1

همچنین ببینید

۶۰ درصد شعب رأی گیری دور دوم انتخابات مجلس تمام الکترونیک هستند

رئیس ستاد انتخابات کشور گفت: ۱۱ هزار ۵۰۰ شعبه اخذ رأی در مرحله دوم انتخابات پیش بینی شده است که ۶۰ درصد آن تمام الکترونیک است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *