بازگشایی آموزشگاه‌ها و مهد‌های کودک از ۲۴ خرداد

به گزارش غرب ایران ؛ استاندار همدان گفت: مهد‌های کودک، کلاس‌های قرآن و آموزشگاه‌ها از ۲۴ خرداد با رعایت تمامی دستورالعمل‌های بهداشتی فعالیت خود را آغاز می کنند.

سعید شاهرخی، استاندار همدان  در ویدیو کنفرانس ستاد ملی مقابله با کرونا گفت: با نظر وزارت بهداشت و ستاد ملی کرونا، مصوب شد مهد‌های کودک، کلاس‌های قرآن و آموزشگاه‌ها از ۲۴ خرداد با رعایت تمامی دستورالعمل‌های بهداشتی فعالیت خود را آغاز کنند.

او افزود: بر اساس تصمیم امروز ستاد ملی کرونا، نماز جمعه با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی از اول تیر در شهر‌های زرد هم برگزار می‌شود.

استاندار همدان بیان کرد: تور‌های مسافرتی داخلی از ۲۴ خرداد می‌توانند فعالیت خود را آغاز کنند، اما برای فعالیت تور‌های خارجی باید بررسی‌های لازم انجام  و چارچوب‌ها بهداشتی مشخص شود.

شاهرخی بر رعایت پروتکل های بهداشتی تاکید کرد و افزود: سینما‌ها و کنسرت‌ها هم به شرط حضور ۵۰ درصد ظرفیت سالن‌ها و رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی می‌توانند از ابتدای تیر فعالیت خود را آغاز کنند.

مقام ارشداجرایی استان نظارت بیشتر بر رعایت موارد بهداشتی برای صنوف و مراکز بازگشایی شده را خواستار شد و گفت: اگر نظارت ها و رعایت موارد بهداشتی و تجمع نکردن در مراکز شلوغ را داشته باشیم باز هم میزان مبتلایان به کرونا روند کاهشی خود را طی می کند.

انتهای پیام/خ

درباره‌ی خبرنگار2

همچنین ببینید

دیدار تیم ملی والیبال دانش‌آموزی ایران با رهبر انقلاب

غرب ایران - تیم ملی والیبال دانش‌آموزی ایران که به تازگی قهرمان رقابت‌های ‌والیبال دانش‌آموزان جهان در صربستان شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *