بازسازی ۱۹ هزار واحد مسکونی در استان همدان

به گزارش غرب ایران ؛ استاندار همدان از بازسازی ۱۹ هزار واحد مسکونی در استان بعد از سیل سال گذشته خبر داد.

سید سعید شاهرخی  با بیان اینکه کنترل ویروس کرونا در سطح ملی و استانی توفیقی بزرگ برای نظام جمهوری اسلامی بود، گفت:  این بحران و بیماری خطرناک با هماهنگی و همکاری همه مجموعه‌های دولتی، نظامی و همکاری خوب مردم به یک وفاق ملی تبدیل است.

او گفت: وقوع سیل در فصل بهار سال گذشته در همدان با همکاری همه مجموعه‌ها به یک فرصت تبدیل شد و ۱۹ هزار واحد مسکونی در این استان بازسازی و نوسازی شد.

استاندار همدان با بیان اینکه سال گذشته با وجود تحریم‌های ظالمانه دشمن علیه کشور، همدان توانست عملکرد خوبی در بخش‌های مختلف از جمله سرمایه گذاری و اشتغال داشته باشد خاطرنشان کرد: با وجود تحریم‌های شدید دشمن، اما با تکیه بر ظرفیت داخل کار‌هایی بزرگی در استان انجام شده است.

شاهرخی  بیان کرد: در سال قبل پنج هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری پیش بینی که بیش از تعهد سرمایه گذاری در همدان تحقق یافت و اقدام اساسی در حوزه اشتغالزایی ایجاد شد.

او  با بیان اینکه  ۶ هزار و ۴۰۹ میلیارد تومان در سال ۹۸ در این استان سرمایه‌گذاری شد، گفت:  این میزان بیش از تعهد انجام شده است.

اسنتاندار همدان افزود: برگزاری انتخابات سالم و بدون حاشیه مجلس با مشارکت بالاتر از میانگین کشوری یک توفیق بزرگ دیگر برای استان همدان بود.

انتهای پیام/خ

درباره‌ی خبرنگار2

همچنین ببینید

خیزش سراسری دانشگاه‌های آمریکا علیه صهیونیست‌ها/گزارش ویژه

غرب ایران - تظاهرات‌ها علیه جنایت‌های صهیونیست‌ها در غزه در ده‌ها دانشگاه آمریکایی در جریان است و در حال سرایت به کشورهای دیگر است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *